بارش باران در مازندران تا کی ادامه دارد؟

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۲۵۴۴
بارش باران در مازندران تا کی ادامه دارد؟
آسمان مازندران تا دوشنبه هفته آینده بارانی همراه با وزش باد، کاهش نسبی دما و در ارتفاعات با پدیده رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گزارش برنا؛ تاکامی، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت در مناطق پایین دست، ساحلی و جلگه‌ای مه آلود و از عصر در ارتفاعات با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده همراه خواهد بود.

تاکامی افزود: از بعد ازظهر فردا شنبه ۱۱ اردیبهشت بارش پراکنده باران در مازندران آغاز و از عصر یکشنبه و روز دوشنبه شاهد باندگی، وزش باد و کاهش نسبی دما در سطح استان هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بارندگی‌ها در دامنه‌ها و ارتفاعات استان رگباری و با پدیده رعد و برق پیش بینی شده و همچنین احتمال جاری شدن روان آب به ویژه در نیمه شرقی مازندران وجود دارد.

تاکامی، با اشاره به احتمال وقوع تگرگ در مناطق مستعد و خطر صاعقه و برق گرفتگی در مناطق مرتفع توصیه کرد: در این مدت از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، صعود به ارتفاعات (کوهنوردان) و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و اقدامات لازم برای مقاوم سازی پوشش گلخانه‌ها و خزانه‌های برنج انجام شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران از کاهش میزان ناپایداری‌ها در روز سه شنبه و استقرار جوّ پایدار از چهارشنبه همراه افزایش دما در استان خبر داد و تصریح کرد: دریای خزر امروز و فردا با موج کوتاه همراه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز