تداوم وزش باد در استان چهارمحال وبختیاری

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۹۲۱۷
تداوم وزش باد در استان چهارمحال وبختیاری
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع وزش باد شدید در استان، گفت: این وضعیت تا روز دوشنبه تداوم دارد و منجر به خیزش گرد و خاک می‌شود.

به گزارش برنا؛ مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: این گرد و خاک هم منشا داخلی دارد و چشمه‌های گرد و خاک مستعد استان را فعال می‌کند و هم گرد و غبار انتقالی از مناطق مرزی و جنوبی کشور است.

او با بیان اینکه خیزش گرد و خاک در برخی ساعات منجر به کاهش کیفیت هوای استان می‌شود، تصریح کرد: توصیه می‌شود تا افراد حساس در خانه بمانند و در معرض این هوا قرار نگیرند.

چراغپور با هشدار نسبت به شکسته شدن درختان آسیب‌پذیر و سقوط اجسام از ارتفاع اظهار کرد: بیشترین مناطق تاثیرپذیر از این وضعیت شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و بن است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از پایداری هوای گرم در استان تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بیشینه دما در شهرکرد در روز دوشنبه به ۳۴ درجه سانتی‌گراد برسد و کمینه دما به پنج درجه سانتی‌گراد کاهش یابد.

چراغپور خاطرنشان کرد: گرمایش هوا در استان روند عادی خود را دارد و نسبت به سال‌های گذشته، افزایش یا کاهش محسوسی نداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز