نخستین همایش سبک زندگی سالم

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۵۰۶۷
نخستین همایش سبک زندگی سالم
سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، همایش سبک زندگی سالم را با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی به همراه تخصیص امتیاز بازآموزی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ سازمان جهاددانشگاهی نخستین همایش سبک زندگی سالم را با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی در زمینه سبک زندگی سالم، به همراه تخصیص امتیاز بازآموزی برگزار می‌کند.

 
دکتر محسن فاتح معاون پژوهش و فناوری این سازمان گفت: گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی سالم تصمیم دارد در راستای ترویج سبک زندگی سالم با هدف ابتلای کمتر افراد به بیماری‌های غیرواگیر، کاهش بار بیماری و هزینه‌های اقتصادی ناشی از این نوع بیماری‌ها که ارتباط تنگاتنگی با سبک زندگی افراد دارند، نخستین همایش سبک زندگی سالم را برگزار کند.
 
همچنین، دبیرخانه علمی همایش سبک زندگی سالم، آمادگی خود را برای دریافت مقالات علمی در زمینه محور‌های همایش با هدف ارائه به صورت شفاهی و پوستر، اعلام می‌دارد.
 
محور‌های این همایش عبارت از افزایش فعالیت بدنی، برقراری و تداوم روابط اجتماعی، تغذیه سالم، دوری از دخانیات و الکل، بهبود خواب و مدیریت استرس است.
 
این همایش ۲۷ تا ۲۹ مهر امسال برگزار می‌شود، علاقه‌مندان به حوزه سبک زندگی در رشته‌های مرتبط می‌توانند تا ۲۰ شهریور اقدام به ارسال مقالات خود کنند.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال مقالات به سایت همایش به نشانی www.hlsc.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این همایش با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۶۴۳۶۵-۰۹۰۵۴۶۴۲۳۲۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز