رقابت ۲۴۰۰ تیم دانش‌آموزی در جشنواره ابن سینا

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۵۵۵۸
رقابت ۲۴۰۰ تیم دانش‌آموزی در جشنواره ابن سینا
دبیر علمی هفتمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا گفت: در جشنواره امسال 2400 تیم در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از سراسر ایران و 8 کشور از قاره های مختلف به صورت بین المللی به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ مهدی رشیدی جهان دبیر علمی هفتمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا با بیان اینکه برگزاری هفتمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا نسبت به دوره‌های قبل با بیشترین حضور شرکت کننده همراه بوده است، گفت: در جشنواره امسال نزدیک به 2400 تیم در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از سراسر ایران و 8 کشور از قاره‌های مختلف به صورت بین‌المللی به رقابت پرداختند.

دبیر علمی هفتمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به حمایت‌های ویژه معاونت علمی ستاد ویژه نانو فناوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش، مراکز علمی و تخصصی و دانشگاه شهید بهشتی از هفتمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا، گفت: نمایشگاهی از دستاوردهای راه یافتگان به مرحله حضوری هفتمین جشنواره ابن سینا با حضور نزدیک به هزار شرکت کننده در روزهای 21 و 22 شهریورماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود که بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

وی افزود: این دوره از جشنواره نیز به صورت آموزش محور و رویکردهای جدید آموزشی و همچنین شناختی و پس از 2 مرحله داوری مستندات پروژه‌ها و ویدیوهای ارسالی دانش‌آموزان و همچنین داوری به صورت آنلاین، برگزیدگان انتخاب شدند، که در روز 23 شهریور در محل دانشگاه تهران از آنها تقدیر خواهد شد.

رشیدی جهان با بیان اینکه از برگزیدگان جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا حمایت های ویژه و مختلفی خواهد شد، افزود: برگزیدگان عضو فدراسیون جهانی مخترعین خواهند شد و به عنوان تیم ایران در مسابقات جهانی اسپانیا، مکزیک، اندونزی و ... شرکت خواهند کرد و آماده ارائه پژوهش‌ها و اختراعات خود در رشته‌های مختلف خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز