تشکیل تیم ملی مدیریت پرستاری در بحران

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۰۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۵۵۶۳
تشکیل تیم ملی مدیریت پرستاری در بحران
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تیم ملی پرستاری در بحران با آموزش ۱۰۰ پرستار از سراسر کشور تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ دکتر عباس عبادی در سومین دوره آموزشی مدیریت پرستاری در حوادث و بلایا، اظهارداشت: برای ایجاد تیم ملی پرستاری بحران، از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرستارانی که در زمینه‌های تریاژ، آی سی یو و اورژانس، مهارت و تجربه دارند در سه دوره آموزشی پودمانی پرستاری بحران به صورت تئوری و عملی آموزش می‌بینند.

وی با بیان این که این دوره‌ها با همکاری مرکز تحقیقات حوادث و بلایای دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی تدوین و ارائه می‌شود، گفت: پیش از این دو دوره سه روزه برای حدود ۶۵ پرستار برگزار شده و این سومین دوره است که با حضور ۳۵ نفر به مدت سه روز در حال برگزاری است.

معاون پرستاری افزود: بعد از اتمام سه دوره آموزشی به افراد معرفی شده، گواهی داده می‌شود و این افراد دوره دیده موظف هستند در شهر و استان خودشان به پرستاران با تجربه و علاقمند به صورت آبشاری آموزش‌های لازم را ارایه دهند.

معاون پرستاری در پایان تاکید کرد: در شرایط بحرانی، پرستاران آموزش دیده دوره پرستاری بحران، هسته مرکزی ارائه خدمات درمانی را می‌توانند بر عهده گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز