تولید داروی تقویت سیستم ایمنی بدن با استفاده از شیر آغوز

۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۰۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۸۱۴۴
تولید داروی تقویت سیستم ایمنی بدن با استفاده از شیر آغوز
یکی از شرکت‌های دانش بنیان با استفاده از شیر آغوز گاو، دارویی برای تقویت سیستم ایمنی بدن عرضه کرده که کلیه مواد اولیه آن در این شرکت به تولید رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ سید سینا دُرّ یتیم مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، گفت: در زمان اوج شیوع کرونا کشور‌ها به سمت تولید مکمل‌های دارویی رفتند به گونه‌ای که در کشور آلمان مکمل‌های انسانی مشتق از کلستروم (آغوز) را توسعه دادند و از آنجایی که این دارو از نیاز‌های کشور محسوب می‌شد، مطالعاتی را برای تولید این نوع مکمل‌ها اجرایی کردیم.

 
وی مکمل دارویی مشتق از کلستروم را از جمله مکمل‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن توصیف کرد و ادامه داد: کلستروم (آغوز) اولین شیر گاو بعد از زایمان است که بسیار در تقویت سیستم ایمنی بدن انسان موثر است؛ چرا که حاوی مقادیر بالایی از لاکتوزین، ایمونوگلوبین و فاکتور‌های رشد است.
 
دُرّ یتیم، در ادامه خاطر نشان کرد: مکمل تولید شده از کلستروم، کپسول حاوی پودر ماده مغذی کلستروم است که نقش بسزایی در تقویت سیستم ایمنی و همچنین بهبود عملکرد دستگاه گوارش دارد.
 
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان یادآور شد: ما در این شرکت، توسعه دانش فنی این فرآورده دارویی را در دستور کار قرار دادیم و این مکمل بر اساس فرمولاسیون تولید شده در آلمان بدون وابستگی به مواد اولیه وارداتی، در کشور تولید شده است. با این اقدام ایران به جمع کشور‌های دارای دانش فنی این نوع مکمل‌های انسانی مشتق از کلستروم پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز