به سرعت برق به مقصد برسید!

۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۲۱:۴۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۹۹۸۴۲
به سرعت برق به مقصد برسید!
شرکت ریماک اعلام کرد که ابرخودروی Nevera خود به حداکثر سرعت 412 کیلومتر در ساعت (256 مایل در ساعت) رسیده است که سریع‌ترین خودروی تولیدی الکتریکی در جهان است.

خبرگزاری برنا-زهرا وجدانی؛ شرکت ریماک اعلام کرد که ابرخودروی Nevera خود به حداکثر سرعت 412 کیلومتر در ساعت (256 مایل در ساعت) رسیده است که سریع‌ترین خودروی تولیدی الکتریکی در جهان است.

این رکورد در 28 اکتبر در پیست تست خودرو پاپنبورگ در آلمان به ثبت رسید، یک مسیر بیضی شکل با مسیرهای مستقیم دوقلو که به اندازه کافی طولانی بودند ( 4 کیلومتر یا 2.48 مایل )تا Nevera به حداکثر سرعت خود برسد.
تا پیش از این سریع‌ترین خودروی برقی جهان متعلق به شرکت تسلا و خودروی مدل «اس» بود. ولی این خودرو که نورا نام دارد ۱۴۶ کیلومتر در ساعت سریع‌تر حرکت می‌کند.

نورا یک خودروی دو نفره ۲.۱ میلیون دلاری است و مدل اس تسلا که ۱۳۶ هزار دلار قیمت دارد یک خودروی ۵ نفره خانوادگی محسوب می‌شود.
از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به پیشرانه چهار موتوره با قدرت ۱۹۱۴ اسب بخار (۱۴۲۷ کیلووات) و ۱۷۴۱ پوند فوت (۲۳۶۰ نیوتن متر) گشتاور اشاره کرد که باعث می‌شود تایر‌های میشلن آن با شتاب خوبی حرکت کنند. قرار است این خودرو در زمان عرضه به بازار از محدودیت سرعت ۳۵۲ کیلومتر در ساعت برخوردار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز