مشخص شدن ساختار مدیریتی کانون هماهنگی دانش، صنعت و فاوا

۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۱۲۱۸
مشخص شدن ساختار مدیریتی کانون هماهنگی دانش، صنعت و فاوا
مشخص شدن ساختار مدیریتی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا، زمینه را برای رسیدن نوآوری‌ و فناوری‌های این حوزه به بازار و صنعت فراهم می‌ کند.

خبرگزاری برنا؛  نخستین نشست کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با حضور اعضای این کانون و موضوع انتخاب هیئت مدیره تشکیل شد تا زمینه برای شکل‌گیری ساختار مدیریتی و حمایتی از ارتباط دانش و بازار این حوزه فراهم شود.
دراین جلسه با حضور محمد حسین بهشتی معاون نوآوری و تجاری‌سازی این معاونت و عبدالرضا مجدالدین مدیر کل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، با انتخاب هیات مدیره و کثریت آراء، داوود ادیب به عنوان رییس کانون، اسماعیل ثنایی به عنوان نایب رییس، فرامرز رستگار به عنوان دبیر و غلامرضا محمد خانی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.
مجمع عمومی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا پیش از این با حضور معاون نو آوری و تجاری‌سازی معاونت علمی، مدیر کل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی، در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد و ۶ عضو هیات مدیره و بازرس کانون، انتخاب شدند.
در این مجمع داوود ادیب و اسماعیل ثنایی به عنوان اعضای اصلی و مسعود شنتیایی به عنوان عضو علی البدل منتخبین صنعت معرفی شدند.
همچنین فرامرز رستگار و برات قنبری به عنوان اعضای اصلی و مریم خیری به عنوان عضو علی البدل منتخبین بازار معرفی شدند. در بخش منتخبین دانشگاه، غلامرضا محمد خانی، نصرالله جهانگرد و الهام فراهانی به عنوان اعضای علی البدل شناخته شدند. همچنین حبیب الله اصغری عضو علی البدل منتخب معاونت علمی، مرتضی مهدوی به عنوان بازرس اصلی و سیروس رضایی به عنوان بازرس علی البدل معرفی شدند
از آنجاکه کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا در زمینه تصمیم‌سازی و جهت‌گیری قوانین، ضوابط و دستورالعمل‌های مختلف دستگاه‌های دولتی نقش مهم و موثری را ایفا خواهد کرد، مشارکت و همفکری تمام دست اندرکاران صنعت فاوا در حوزه‌های مختلف دانشگاه، صنعت و بازار می‌تواند تصویر روشن‌تر و واقعی‌تری از چالش‌ها و نیز راهکار‌ها ارایه کند.
موسسین و هیات مدیره کانون امیدوارند تا ذی‌نفعان و فعالان بخش‌های مختلف این حوزه، که حائز دانش، سابقه و تجربه لازم برای حضور در سطح تصمیمات راهبردی صنعت فاوا در کشور هستند، با عضویت در این نهاد و حضور فعالانه و اثربخش، کانون را در دستیابی به اهداف اساسی خود حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز