کشف موجودات دریایی عجیب در عمیق ترین قسمت اقیانوس ها

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۴:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۷۵۶۷
کشف موجودات دریایی عجیب در عمیق ترین قسمت اقیانوس ها
دانشمندان با بررسی کف اقیانوس هند در جزایر کوکوس در نزدیکی استرالیا، موجودات دریایی عجیب‌ و ترسناکی را شناسایی کرده‌اند.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ انبوهی از موجودات ترسناک دریایی در اقیانوس ها وجود دارد.  در بین این موجودات دریایی، مارماهی متفاوتی شناسایی شده که شباهتی به مارماهی‌های معمولی ندارد. این مارماهی که نابینا است، پوستی تیره دارد و در عمق حدود ۵ کیلومتری زمین کشف شده است. این موجودات دریایی، تصویر جدیدی از موجودات اعماق دریا‌ها را به تصویر می‌کشند.

دانشمندان در کف اقیانوس هند، در نزدیک استرالیا و در جزایر کوکوس، انبوهی از موجودات ترسناک با ظاهری عجیب‌و‌غریب را کشف کرده‌اند.
تخم ماهی‌ها معمولاً روی صخره‌ها یا در بستر دریا رشد می‌کنند، اما در بین ماهی‌های شناسایی‌شده، مواردی دیده شده که بچه ماهی در داخل شکم مادر رشد کرده و ماهی زنده به دنیا آمده است.
 
موجود دیگری که کشف شده نوعی مارمولک‌ماهی  متفاوتی است که باله بلندی دارد. این شکارچی در اعماق دریاها، شکار خود را به دام می‌اندازد. این موجود دریایی شکارچی حریص اعماق دریا‌ها است و پوست شفافی دارد که باعث می‌شود در نور روز به‌خوبی دیده نشود. ماهی عجیب دیگر  الاغ‌ماهی گوش‌استخوانی است که سر بزرگ و جثه ریزتری دارد. از انواع دیگر میتوان به خروس‌ماهی گوش‌استخوانی که تصویر آن نیز به اشتراک گذاشته شده و خفاش‌ماهی با ظاهری جالب نیز اشاره کرد. 
خبرنگار: زهرا وجدانی 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز