آغاز ثبت‌نام چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۸۴۳۷
آغاز ثبت‌نام چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو
به اطلاع دانش‌آموزان عزیز و نهادهای ترویجی محترم می‌رساند، آزمون مرحله اول چهاردهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و ثبت‌نام آن هم‌زمان با سایر المپیادهای دانش‌آموزی، ۱۶ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

خبرگزاری برنا؛ دانش‌‌آموزانی که تمایل دارند به‌صورت انفرادی ثبت‌نام کنند، در بازه زمانی اعلام شده به سامانه my.medu.ir مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهند. همچنین نهادهای ترویجی که مایل به ثبت‌نام گروهی و دریافت تخفیف هستند، از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه فرصت دارند وارد کارتابل نهاد ترویجی خود در سایت باشگاه نانو شده و لیست دانش‌آموزان را در قسمت ثبت‌نام گروهی بارگذاری نمایند و پس از تایید کارشناسان باشگاه نانو و پرداخت ۲۰ درصد هزینه ثبت‌نام از سوی ستاد نانو، دانش‌آموزان خود را در سامانه my.medu.ir ثبت‌نام نمایند.

هزینه ثبت‌نام انفرادی ۸۰ هزار تومان است، ولی ثبت‌نام‌های گروهی شامل ۲۰ درصد تخفیف از طرف ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که در صورت ثبت‌نام بیش از ۱۰ نفر توسط نهادهای ترویجی، اعمال خواهد شد. نهادهای ترویجی فعال نیز طبق جدول زیر به ازای ثبت‌نام‌ها مشمول حمایت تشویقی می‌شوند.

ردیف تعداد ثبت نام مبلغ حمایت به ازای هر دانش‌آموز
۱ تا ۵۰ نفر ۱۰ هزار تومان
۲ از ۵۱ تا ۱۰۰ نفر ۱۲ هزار تومان
۳ بیشتر از ۱۰۰ نفر ۱۵ هزار تومان

لازم به ذکر است دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می‌توانند در المپیاد نانو ثبت‌نام نمایند. همچنین دانش‌آموزانی که در دو دوره اردوی مرحله سوم المپیاد نانو شرکت کرده‌اند امکان ثبت‌نام و حضور در دوره سوم را ندارند.

گفتنی است دوره‌های آموزشی برای آماده‌سازی داوطلبان برای این المپیاد با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار خواهد شد. برای اطلاع از شرایط این دوره‌ها، به قسمت دوره‌های آموزشی سایت باشگاه نانو مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۲۰۰۱۰۳۱ داخلی ۵، با کارشناسان واحد آموزش باشگاه نانو تماس حاصل نمایید.

جزییات مربوط به ثبت‌نام را می‌توانید از اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مطالعه نمایید.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز