وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد استان مرکزی شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۵۶۵۲
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد استان مرکزی شد
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور بازدید از مراکز گردشگری و اماکن تاریخی و فرهنگی و صنایع دستی، در قالب سفری دو روزه وارد استان مرکزی شد.

به گزارش برنا از مرکزی،  عزت الله ضرغامی طی سفری دو روزه، صبح دهم آذرماه برای بازدید از مراکز گردشگری، اماکن تاریخی و فرهنگی استان مرکزی، وارد شهرستان دلیجان شد و مورد استقبال رسمی  مخلص الائمه استاندار مرکزی و  سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

1001869428_80151101

ضرغامی در روز نخست سفر خود، پس از اولین احترام به مقام شامخ شهدای روستای دو دهک از کاروانسرای دو دهک دلیجان، شهر تاریخی نراق، غار چال نخجیر بازدید خواهد داشت و مجتمع گردشگری رونیکا با حضور وی افتتاح می شود.

1003541223_80151048

ضرغامی در ادامه سفر خود، با حضور در شهرستان محلات ضمن افتتاح بازارچه صنایع دستی شهر نیمور، از مجتمع گردشگری نور و سرچشمه محلات و امامزادگان فضل و یحیی نیز بازدید می کند.

عصر روز دهم آذرماه، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان سفر به شهرستان خمین، از ارگ تاریخی میشیجان، بیت تاریخی امام راحل، قلعه سالار محتشم بازدید خواهد داشت و شامگاه پنجشنبه به جهت برگزاری نشست با فعالین حوزه گردشگری استان، وارد اراک می شود.

1002155215_80151077

برنامه های روز دوم سفر  ضرغامی به استان مرکزی با دیدار با حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان آغاز می شود و در ادامه از بازار تاریخی اراک و بازارچه صنایع دستی قنبری و موزه چهارفصل،مسجد و مدرسه علمیه حاج محمد ابراهیم و مدرسه سپهداری بازار، پروژه در حال احداث موزه بزرگ، کویر میقان، روستای هزاوه و خانه تاریخی امیرکبیر و دره گردو بازدید خواهد داشت.

سفر به شهرستان تفرش و حضور در امامزاده فَم و بازدید از شهر زیرزمینی و دستکن های تاریخی این شهر، پایان بخش سفر دو روزه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان مرکزی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز