توسعه رشته "بی‌ام ایکس" دوچرخه‌سواری در اولویت برنامه‌ها است

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۴۱۷۳۸۶
توسعه رشته بی‌ام ایکس دوچرخه‌سواری در اولویت برنامه‌ها است
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: توسعه رشته "بی‌ام ایکس" به عنوان یک رشته جدید و المپیکی در اولویت برنامه‌های این فدارسیون قرار دارد.

به گزارش برنا از مرکزی،  «رسول اسدی» روز شنبه در نشست مجمع انتخابی هیات دوچرخه‌سواری استان مرکزی در اراک، گفت : ساخت پیست بی‌ام ایکس به تنهایی در توسعه این رشته تاثیرگذار نیست و تامین تجهیزات این رشته نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.

1003710373_32009613

وی بیان کرد: بدنه فنی رشته دوچرخه‌سواری در استان مرکزی وجود دارد و این استان در این رشته باسابقه است و باید برای توسعه بیشتر این رشته در استان تلاش مضاعفی به کار گرفته شود.

1008754604_32009511

اسدی اظهار داشت: رایزنی‌هایی از طریق فدراسیون با کمیسیون صنعت و معدن مجلس شواری اسلامی برای واردات دوچرخه نه تنها در رشته بی‌ام ایکس بلکه در همه رشته‌ها، در حال انجام است.

1007128792_32008863

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: فدراسیون و رشته دوچرخه‌سواری جزو فدراسیون‌هایی است که در شرایط اقتصادی فعلی به لحاظ هزینه‌ها در فشارهای زیاد قرار دارد و برای راه‌های برون رفت از این شرایط باید از همه بخش‌ها به صورت فرابخشی بهره‌گیری کرد.

1002443020_31994278

«عابد حقدادی» افزود: باید از همه ظرفیت‌ها و حامیان مالی استان مرکزی در راستای توسعه بیشتر رشته دوچرخه‌سواری استفاده کرد.

وی بیان کرد: استان مرکزی یکی از قطب‌ها و پایگاه‌های مهم دوچرخه سواری ایران از دهه ۶۰ است و رقابت‌های میلاد ۲ نور یکی از اتفاقات خوب در این استان بود که امید است دوباره احیا شود.

1001955181_31994850

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: رشته دوچرخه‌سواری در گذشته در این استان در بخش جاده بود اما هم‌اکنون در رشته‌های پیست، کوهستان، بی‌ام‌ایکس و بخش‌های دیگر فعال است.

حقدادی بیان کرد: تعدد رشته‌های دوچرخه‌سواری و استقبال جوانان، نگاه ویژه به این رشته را طلب می‌کند.

1005917692_32008724

وی با بیان اینکه، در بخش بانوان نیاز است برنامه‌ریزی جدی در رشته دوچرخه‌سواری صورت گیرد، گفت:

بدنه هیات دوچرخه‌سواری استان مرکزی کارآمد است و ظرفیت نیروی انسانی خوب و توانمندی دارد و آینده این هیات درخشان است.

 معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش وجوانان استان مرکزی هم در این نشست گفت: برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری به صورت جشنواره با هدف استعدادیابی این رشته ورزشی به خصوص در بخش بانوان امری ضروری است.

«مهین علی‌بخشی» افزود: دوچرخه‌سواری بانوان در استان مرکزی موفقیت‌های چندانی ندارد و نیاز است در این بخش برنامه‌ریزی‌های کاربردی تدوین شود.

مجمع انتخابی هیات دوچرخه‌سواری استان مرکزی با یک نامزد برگزار شد که در پایان « حسین زندوکیلی» با کسب ۲۰ رای موافق به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات دوچرخه‌سواری این استان انتخاب شد.

همچنین «مهشاد نراقی» به عنوان نایب رئیس، «مجتبی نجفی» به عنوان خزانه‌دار، « احمدحسیخانی هزاوه» به عنوان کارشناس خبره، « آرش عسگری» و « هوشنگ صفائی» به عنوان اعضای هیات رئیسه و «مهدی یزدی» به عنوان بازرس انتخاب شدند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز