کشف علمی ۲۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در استان مرکزی

۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۳:۲۷
کد خبر: ۱۴۲۰۴۷۶
کشف علمی ۲۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در استان مرکزی
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف علمی 17 دستگاه موتور سیکلت و 6 دستگاه خودروی سرقتی بلاصاحب، در سه ماه گذشته و در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش برنا از مرکزی ، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی دراین خصوص گفت : با توجه به شیوه و شگرد سارقان در مخدوش کردن ارکان اصلی آنها به منظورگمراه کردن ماموران در رسیدن به مالک اصلی و آشکار نشدن جرم سرقت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در سراسر استان مرکزی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با بکار گیری روش های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در پارکینگ های سطح استان طی سه ماه گذشته، ماموران موفق به کشف 17 دستگاه موتور سیکلت و 6 دستگاه خودروی سرقتی شدندکه تحویل وسایل نقلیه فوق به مالباختاگان در دستور کار پلیس است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با تأکید بر فرا گیر شدن فعالیت های علمی پلیس در کشف جرایم مختلف از شهروندان خواست تا همواره وسایل نقلیه خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را در اولین فرصت ممکن، از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز