جهاد تبیین رویکرد محوری مبارزه با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن است

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۴۲۸۱۶۸
جهاد تبیین رویکرد محوری مبارزه با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن است
فرمانده سپاه روح‌ الله استان مرکزی گفت: جهاد تبیین رویکرد محوری مبارزه با جنگ ترکیبی و عملیات روانی رسانه‌ای دشمن است که اصحاب رسانه رسالت خطیری در این راستا برعهده دارند.

به گزارش برنا از مرکزی ،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ابوذر در فرهنگ‌سرای شهر اراک، افزود: اکنون دشمن جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران آغاز کرده و راهکار مبارزه با این عملیات روانی، جهاد تبیین است.

وی تاکید کرد: تبلیغات در راس همه اقدامات دشمنان قرار دارد و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه درصدد است تا بر افکارعمومی حکمرانی کند تا به اهداف خود برسد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: در ۸۰ روز گذشته، توانمندی رسانه را درک کردیم و دشمن این ابزار را بکار گرفته تا اجازه ندهد انقلاب اسلامی پایدار بماند و در این راستا همه باید هوشیار باشند و در این جنگ نیز توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی ادامه داد: آحاد مردم وظیفه دارند در راستای مقابله با این جنگ ترکیبی، گام‌های موثرتری بردارند، هرچند وظیفه اصحاب رسانه در این خصوص سنگین‌تر است و هیچ بهانه‌ای در درگاه خداوند قابل پذیرش نیست.

وی تاکید کرد: اگر به عنوان انسان بصیر و آگاه صحنه را درک کنیم، بهانه‌ای برای کم‌کاری و غفلت نیست و هر فردی باید به سهم خود در این راستا ورود کند تا جریان و جنگ روانی که دشمن علیه ما آغاز کرده، همچون سایر اقدامات شکست بخورد و شاهد شکوفایی بیش از پیش انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اکنون در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و این انقلاب یک انفجار نور برای ظلمت‌زدایی از جامعه جهانی بود و دعوت امام راحل دعوتی جامع و کامل بود و دعوت تنها از ملت ایران نبود.

سردار کریمی عنوان کرد: امام راحل شخصیتی بود که پس از یک‌هزار و ۴۰۰ سال، غربت اسلام را با تمام وجود درک کرد و با یک نگرش جدید انقلاب را بنا کرد.

وی بیان کرد: جوانان جهادی و انقلابی برای ترویج و پیشرفت انقلاب اسلامی، در جای جای دنیا، تحت عنوان مجموعه‌های مختلف مانند انجمن اسلامی و آزاد اندیشان فعال هستند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی ۲ نظام حاکم لیبرال و سوسیالیسم را به چالش کشاند، آنها جای اینکه منطق داشته باشند و حقانیت خود را ثابت کنند، نمی‌خواهند بپذیرند و با تمام توان وارد میدان شده‌اند و در تمام مباحث از هیچ اقدامی فروگذار نکردند.

در پایان این آیین، برترین‌های سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی با اهدای لوح، تندیس و جایزه تقدیر شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز