بانوان ورزشکار استان مرکزی در مسابقات آسیایی و بین‌المللی خوش درخشیدند

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۶:۰۸
کد خبر: ۱۴۵۲۴۰۰
بانوان ورزشکار استان مرکزی در مسابقات آسیایی و بین‌المللی خوش درخشیدند
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هشت ورزشکار خانم از استان مرکزی سال گذشته در سطح مسابقات آسیایی و بین‌المللی، موفق به کسب مقام در رشته‌های مختلف شدند.

به گزارش برنا از مرکزی، مسعود پیرایش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : بانوان ورزشکار استان مرکزی در رشته‌های رزمی، فوتسال، والیبال، تکواندو و اسکواش در مسابقات آسیایی و بین‌المللی در سال ۱۴۰۱ خوش درخشیدند.

وی با اشاره به موفقیت بانوان استان مرکزی در بخش داوری مسابقات رزمی در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: سمیرا داوری به‌عنوان داور مسابقات رزمی در بازی‌های آسیایی حضور داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: زیبا افروغ در مسابقات فوتسال موفق به کسب قهرمانی جام کافا ، زهرا کریمی در مسابقات والیبال موفق به کسب مقام دوم مسابقات والیبال کشورهای اسلامی و محدثه غلامی در مسابقات تکواندو ناشنوایان موفق به کسب مقام اول مسابقات آسیا و اقیانوسیه شد.

پیرایش با اشاره به درخشش بانوان ورزشکار کمتر از ۱۳ سال استان مرکزی از هیئت اسکواش تصریح کرد: در دومین دوره مسابقات بین‌المللی یزد جونیور بانوان مهرگان قریب به مقام اول ، نیایش محمودی به مقام دوم ، روژان محبی به مقام سوم مشترک کمتر از ۱۳سال دست یافتند.

وی افزود: بانوان ورزشکار هیئت اسکواش، عسل  محمدی به مقام سوم کمتر از ۱۵ سال مائده عزیز محمدی به مقام سوم کمتر از ۱۹ سال دومین دوره مسابقات بین‌المللی یزد جونیور دست یافتند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: حضور بانوان در مسابقات بین‌المللی و کسب مدال‌های رنگارنگ برای استان مرکزی موجب تقویت روحیه و افزایش انگیزه بانوان برای آماده‌تر در مسابقات سال آینده شده که امیدواریم با حمایت از این ورزشکاران در سال جاری شاهد موفقیت‌های بیشتر بانوان ورزشکار استان باشیم

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز