نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

باید با آمادگی کامل در مقابل دسیسه‌های دشمن ایستاد

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۳:۱۶
کد خبر: ۶۷۲۹۴۶
باید با آمادگی کامل در مقابل دسیسه‌های دشمن ایستاد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وظیفه مسئولان در قبال حفظ انقلاب سنگین‌تر از آحاد جامعه است.

 به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی عنوان کرد: در 39 اُمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرصتی جهت ادای دین به انقلاب فراهم شده است که باید قدردان این مجال بود.

وی با تاکید بر اینکه باید آمادگی لازم را جهت دفاع قدرتمندانه از حریم کشور، امامت، ولایت، قانون اساسی، جمهوری اسلامی، مرزهای اعتقادی، اخلاقی، بین‌المللی را نشان دهیم، گفت: امروز به برکت خون شهدا زمینه همدلی، انسجام و اقتدار جمهوری اسلامی فراهم شده است و به واسطه رهنمودهای رهبری بیدار و آگاه زمینه پیشرفت، عزت و شوکت ایران در منطقه و جهان تحقق یافته است.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به تاریخ معاصر کشور بیان کرد: بجاست که نیم‌نگاهی به تاریخ کشور از نیمه دوم دوره سلطنت صفویان تا پایان پهلوی داشته باشیم. طی 300 سال اخیر فراز و نشیب بسیاری متحمل کشور شده است، امپراطوری بزرگ ایران در دوره صفویه به دست بی‌کفایت شاهان، خاصه در دوره قاجار و پهلوی دچار شرایط اسف‌باری شد، اما پس از سال‌ها دیو استکبار با حضور مردم و رهبری امام خمینی(ره) از کشور خارج شد، قانون اساسی افتخارآمیزی به تصویب رسید، نهادهای انقلابی، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و قضایی، مجلس و جمهوریت به برکت امام و انقلاب شکل گرفت.

وی تصریح کرد: در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید نسبت به امام، شهدا و مردان بزرگ انقلاب ادای احترام و دین کرد و امروز نوبت ماست که مسئولیت‌های سنگین که بر دوش است را به درستی عملیاتی کنیم، مدیران و مسئولان در قبال نظم، امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور تعهد و مسئولیت بیشتری به عهده دارند و باید آماده این ادای دین باشند.

امام جمعه اراک تاکید بر اینکه مسئولیت و وظیفه مسئولان در قبال انقلاب سنگین‌تر از جامعه است، افزود: با وجود کمبودهای و مشکلات موجود در کشور همواره شاهد توطئه استکبار و دشمنان هستیم و در برابر این امواج توطئه و خیانت وظیفه مسئولان سنگین‌تر است و باید با آمادگی لازم در مقابل هجمه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، چالش‌های اجتماعی، آسیب‌های فضای مجازی و دسیسه‌های دشمنان و تبلیغات دروغین بیگانگان ایستاد.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: امروز حضرت فاطمه(س) حجتی برای ماست، ایشان در سنگر علم، ایمان، عصمت، طهارت، مادری، فرزندی، همسری و دفاع از حق و ولایت فداکاری داشتند و اسوه‌ای حسنه برای زمانه کنونی به شمار می‌روند.

دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: تقارن ایام مبارک دهه فجر با شهادت حضرت زهرا(س) الهام‌آفرین است و باید زندگی فاطمه(س) را الگو قرار دهیم و برای دفاع از کیان قرآن، امام و رهبری، جمهوری اسلامی و مبارزه با جبهه کفر، الحاد و استکبار آماده بود و در مقابل همه هجمه‌ها ایستاد.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات ماه گذشته و قدردانی از تلاشگران عرضه امنیت کشور و استان مرکزی که با هوشیاری و آگاهی عمل کردند، گفت: این حوادث قابل پیشگیری است چراکه اغتشاشگران این حوادث همواره به دنبال فرصتی جهت آسیب و تخریب هستند، اما در مقابل این افراد عواملی حاضرند که با ضریب هوشیاری بالال عمل می‌کنند.

نمایند ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: امید است که در روز 22 بهمن ماه مردم با حضور یکپارچه خود بار دیگر به جهان و جهانیان نشان دهند که جمهوری اسلامی همچنان با عظمت در راستای آرمان‌های امام راحل و رهبری ایستاده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز