بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۴۲۲۴۷
بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران
در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش از نظر مسافران خواهیم پرداخت.

به گزارش برنا، پاییز بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش و گردش میان جاذبه‌های گردشگری آن است. اگر اوایل این فصل را برای سفر به کیش انتخاب کنید، امکان تجربه تفریحات آبی آن را در فضایی مناسب خواهید داشت. شما در سفر به کیش متناسب با بودجه‌ای که درنظر گرفته‌اید، می‌توانید اقامتگاهی مناسب رزرو کنید.

اگر با مشکل کمبود بودجه مواجه نیستید، حتما هتل های 5 ستاره کیش را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل‌ها امکانات و خدماتی مختلف به شما ارائه می‌دهند و فضایی لوکس را برای اقامت‌تان فراهم کرده‌اند. در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش از نظر مسافران خواهیم پرداخت.

هتل میراژ کیش

سال 97 بود که هتل میراژ کیش در بلوار دریا ساخته شد و از همان زمان خدماتش را به مسافران این جزیره ارائه داد. این هتل استخر سرپوشیده‌ای دارد که استفاده از آن برای مسافران هتل میراژ بدون هزینه و رایگان خواهد بود. سونای خشک، سونای بخار و جکوزی هم از دیگر خدمات آبی هتل پنج ستاره میراژ کیش هستند.

اگر برای تجربه تفریحات آبی راهی کیش می‌شوید، حتما هتل میراژ را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل فقط چند دقیقه از اسکله بزرگ کیش فاصله دارد. در این اسکله تفریحاتی مانند قایق‌سواری، جت‌اسکی، بنانا، غواصی و... را تجربه کنید.

هتل داریوش کیش

اتاق‌های هتل داریوش کیش منظره‌ای رو به باغ و رو به دریا دارند. بعضی از اتاق‌های این هتل پنج ستاره در محوطه باغ ساخته شده‌اند؛ اتاق دو تخته دابل کابانا و اتاق دو تخته دابل استاندارد ازجمله این اتاق‌ها هستند. اگر می‌خواهید اقامت در این هتل را با کم‌ترین هزینه ممکن تجربه کنید، می‌توانید تور لحظه آخری کیش هتل داریوش را بخرید.

از نظر کاربرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشتند، رعایت اقدامات بهداشتی و کیفیت طبخ و سرو غذا از نقاط قوت هتل داریوش محسوب می‌شود. این هتل را در میدان داریوش کیش پیدا می‌کنید.

بهترین هتل پنج ستاره کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش قدیمی‌ترین هتل جزیره است؛ این هتل را سال 54 در میدان ساحل ساخته‌اند. البته در این مدت چندین بار قسمت‌های مختلف آن را بازسازی کرده‌اند. اگر با ماشین شخصی به کیش نمی‌روید، از هتل شایان ماشینی کرایه کنید تا با مشکل حمل‌ونقل در سطح جزیره مواجه نشوید. در این هتل انواع ماشین‌های لوکس برای اجاره به مسافران فراهم شده است. استفاده از پارکینگ هتل شایان برای همه مسافران رایگان خواهد بود.

هتل ایران کیش

برای اقامت در هتل ایران کیش باید خودتان را به میدان امیرکبیر، بلوار خلیج‌فارس برسانید. هتل ایران نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره کیش قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد. این هتل از بیمارستان و فرودگاه بین‌المللی کیش فقط 10 دقیقه دورتر است. در این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی به‌شکل رایگان ارائه می‌شود؛ بنابراین نباید نگران حمل‌ونقل در این مسیر باشید. اگر ماشین شخصی خود را به کیش نیاورده‌اید، از تاکسی‌سرویس‌های هتل ایران کیش استفاده کنید. خطوط اتوبوسرانی کیش با سرعت بسیار پایینی میان ایستگاه‌ها در رفت‌وآمد هستند؛ استفاده از این روش حمل‌ونقل زمان زیادی از شما می‌گیرد.

هتل ترنج کیش

به‌جرات می‌توان هتل ترنج را اقامتگاهی منحصربه‌فرد میان هتل های 5 ستاره کیش به‌شمار آورد. این هتل معماری خاصی دارد که نظیرش در خاورمیانه پیدا نمی‌شود. بخشی از اتاق‌های این هتل روی آب ساخته‌ شده‌اند؛ کف هر اتاق، شیشه‌ای کوچک تعبیه شده که دنیای زیر آب و حرکت ماهی‌ها را به شما نشان می‌دهد.

این هتل ابتدای جاده جهان، بعد از میدان جاسک واقع شده است. سوئیت یک خوابه دو تخته رویال، سوئیت یک خوابه سه تخته رویال و اتاق دو تخته دابل از انواع اتاق‌های هتل پنج ستاره ترنج کیش هستند. هتل ترنج از گران‌ترین هتل‌های جزیره کیش است.

برای مشاهده و خرید بهترین قیمت تور کیش هتل ترنج و سایر هتل ها به علی بابا مراجعه نمایید

هتل پارمیس کیش

هرچند نام هتل پارمیس کیش برای بعضی افراد آشنا نیست؛ اما این هتل پنج ستاره از سال 86 فعالیت خود را در حوزه هتل‌داری آغاز کرده است. هتل پارمیس کیش را در 168 اتاق و سوئیت و در هفت طبقه ساخته‌اند. فضای سبز و باغ، اتاق‌های کنفرانس، سالن اجتماعات، امکان کرایه ماشین، تاکسی‌سرویس، پارکینگ و... نمونه‌هایی از امکانات و خدمات این هتل پنج ستاره هستند.

رستوران هتل پارمیس کیش انواع غذاهای ایرانی، فست‌فودی، گیاهی، فرنگی و... را سرو می‌کند. برای چشیدن طعم غذاهای محلی جزیره می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل پتج ستاره پارمیس مانند رستوران فودسان سر بزنید.

هتل مارینا پارک کیش

حدود 190 اتاق در هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش ساخته شده است. این هتل سال 89 افتتاح و بازسازی‌هایی برای بهبود ارائه خدمات در سال 98 در آن انجام شد. این هتل را در نشانی بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو پیدا خواهید کرد. مارینا پارک ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات آبی دارد. قایق‌سواری، گشت دریایی، پاراسل، ماهی‌گیری، کایت بردینگ و غواصی را در این کلوپ امتحان کنید.

بهترین هتل پنج ستاره کیش

اگر می‌خواهید سری به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی کیش بزنید، بلیط ورودی آن‌ها را با تخفیف از میز پذیرش هتل مارینا پارک بخرید. سه کافه رد مارین، گرین مارین و بلو مارین در مارینا پارک فعالیت و فست‌فود، غذای سالم و انواع دسر و نوشیدنی را سرو می‌کنند.

هتل پانوراما کیش

هرچند هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در کیش ساخته شده‌اند؛ اما با توجه به حضور گردشگران در این جزیره، هنوز هم ظرفیت برای ساخت هتل وجود دارد. به‌همین دلیل هتل پنج ستاره پانوراما سال 98 در میدان امیرکبیر کیش، بلوار رودکی ساخته شد. این هتل 267 اتاق و 15 طبقه دارد.

اتاق دو تخته دابل، دو تخته تویین، سه تخته، دو تخته دابل رو به دریا، دو تخته دابل لوکس پانوراما، سه تخته رو به دریا، سه تخته لوکس پانوراما، کانکت چهار تخته و کانکت چهار تخته لوکس از انواع اتاق‌های هتل پانوراما هستند. هرچه امکانات و ظرفیت این اتاق‌ها بیشتر باشد، هزینه رزروشان هم بیشتر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز