تشدید بازرسی از شرکت های خدمات مسافرتی در خراسان رضوی

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۴۹۳۶۳
تشدید بازرسی از شرکت های خدمات مسافرتی در خراسان رضوی
درخواست تشدید بازرسی از شرکت های خدمات مسافرتی در استان خراسان رضوی ارائه شد.

به گزارش برنا، طی جلسه هماهنگی و مدیریت بازرسی در دفاتر خدمات مسافرتی که در تاریخ 26 مهر 1400 با شرکت بیدخوری، معاون گردشگری و رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی،  ولی زاده و بازرسان تشکل مربوطه و مسئولین اداره ی کل در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، درخواست تشدید بازرسی از شرکت های خدمات مسافرتی در استان خراسان رضوی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سواحل زیبای کیش

در این جلسه موارد زیر مورد بحث قرار گرفت:

  • تمامی دفاتر خدمات مسافرتی ملزم به ارسال آمار واحدها در سامانه سادرا (سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گشت) در یک طرح ضربتی 10 روزه می باشند. دفاتر گردشگری و راهنمایان تور باید هرگونه برنامه سفر را از آغاز تا پایان در این سامانه که متشکل از بخش های گردشگری، هلال احمر و نیروی انتظامی است، ثبت نمایند.
  • تهیه مسیربندی های جدید
  • بررسی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا
  • معرفی از سامانه ی جامع شرکت های خدمات گردشگری
  • از آنجایی که بسیاری از آژانس های استان خراسان رضوی در دوران کرونا تعطیل شده اند، طرحی در جهت بررسی و تهیه گزارش از تمامی واحدهای فعال و غیرفعال استان ایراد شد.

مدیران شرکت های گردشگری در استان نیز که در این جلسه حضور داشتند، پیشنهادات خود را برای بهبود شرایط حوزه ی گردشگری بیان نمودند. در همین راستا آقای مصطفی ندافی، مدیر عامل شرکت خدمات گردشگری رسپینا، درخواست برخورد جدی با آژانس های گردشگری متخلف داده شد. این موارد تخلف نیز شامل فروش خدمات سفر به صورت ناقص یا عدم ارجاع هزینه سفر در صورت استرداد مسافر و ... بیان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز