رییس اداره ورزش و جوانان جزیره هرمز خبرداد:

تولید روزانه ۵۰۰ ماسک و‌ گان

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۰۶۰۹
تولید روزانه ۵۰۰ ماسک و‌ گان
رییس اداره ورزش و جوانان جزیره هرمز، در دیدار با معاون فرهنگی و امور جوانان از تولید روزانه بیش از۵۰۰ماسک و گان توسط سازمان مردم نهاد متفکران شهر در جزیره هرمز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا دریایی  در دیدار با مجتبی عامری سیاهوئی از تولید روزانه بیش از۵۰۰ماسک و گان توسط سازمان مردم نهاد متفکران شهر در جزیره هرمز خبر داد .

مجتبی عامری سیاهوئی معاون فرهنگی و امور جوانان گفت ؛سازمان‌های مردم نهاد از طریق همکاری ستاد کرونا استان و نهادهای تخصصی و مراکز بهداشتی و درمانی در حال مبارزه با کرونا هستند و با آگاه‌سازی جامعه و امیدبخشی به مردم از طریق فضای مجازی و انجام اقداماتی مثل ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی ، تهیه اقلام بهداشتی نقش خود در شکست کرونا را به خوبی ایفا می‌کنند.

رضا دریایی رییس اداره ورزش و جوانان جزیره هرمز گفت ؛ سازمان مردم نهاد متفکران شهر یکی از بازوهای توانمند در پیاده سازی فعالیتهای حوزه جوانان و مشارکت نهاد مند در جزیره هرمز می باشند.

وی افزود ؛به همت خانم سکینه زارعی فعال فرهنگی و اجتماعی و مسئول موسسه مردم نهاد متفکران شهر در جزیره هرمز از ابتدای شیوع ویروس کرونا با کمک و همراهی دیگر جوانان جزیره در راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان فعالیت نموده که تا کنون بیش از ۴۰۰۰ماسک و‌گان تولید و توزیع شده است.

لازم بذکر است ، طی مراسمی از جوانان که در این کار خیر و خداپسندانه کمک کردند با حضور مسئولین تقدیر شایسته بعمل آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز