معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

ثبت نام نه هزار و ۱۱۳ نفر در اولین جشنواره علمی-پژوهشی

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۱۰۳۲
ثبت نام نه هزار و ۱۱۳ نفر در اولین جشنواره علمی-پژوهشی
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فعالیت پژوهش سراهای دانش آموزی استان هرمزگان در ایام تعطیلات ادامه دارد و نه هزار و 113 نفر در اولین جشنواره علمی-پژوهشی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل  با اعلام این خبر افزود: با تعطیلی مدارس نه تنها آموزش تعطیل نیست بلکه در راستای حفظ سلامت دانش آموزان و رعایت فاصله اجتماعی در شرایط کنونی کشور کلیه فعالیت های پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، در جریان است.

وی افزود: ثبت نام نه هزار و 113 نفر از دانش آموزان  استان در اولین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی نشان از پیگیری مدیران این مراکز در جهت آشناسازی دانش آموزان با محورهای مختلف این جشنواره دارد.

قویدل تصریح کرد: ثبت نام در این جشنواره تا 31 تیرماه 99 ادامه دارد و با توجه به استمرار شیوع ویروس کرونا این جشنواره در مرحله استانی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر اینکه فعالیتهای علمی-پژوهشی دانش آموزان در این ایام متوقف نگردیده است، افزود: برگزاری مسابقه "سپاس مدافع سلامت" و فراخوان ایده های نو در فاصله گذاری اجتماعی توسط پژوهش سرای ناحیه 2 بندرعباس بصورت مجازی، از جمله این فعالیتها و برنامه ها در این ایام  است.

 

 

نظر شما