شهردار بندرعباس:

روابط عمومی هنر و علم ارتباط اجتماعی است

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۳۰۹۳
روابط عمومی هنر و علم ارتباط اجتماعی است
شهردار بندرعباس از روابط عمومی به عنوان هنر و علم ارتباط اجتماعی یاد کرد و گفت: با توجه به تعدد خدمات در شهرداری بندرعباس، توجه ویژه‌ای به کارکرد این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،عباس امینی‌زاده با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، آغاز هفته روابط عمومی و ارتباطات، اظهار کرد: امروزه روابط عمومی یکی از بنیادی‌ترین دانش‌ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی، هنر و علم ارتباط اجتماعی است، افزود: سازمان‌ها باید به وسیله دانش پر اهمیت روابط عمومی بکوشند تا نسبت به مسئولیت اجتماعی خویش عمل کنند.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: دستیابی به اطلاعات دقیق از رضایتمندی مخاطبان و مراجعان، نشر اخبار و عملکرد دستگاه مربوطه و غیره از مهمترین وظایف روابط عمومی است.

امینی‌زاده با بیان اینکه روابط عمومی از ارکان مهم هر سازمان موفق است، تصریح کرد: روابط عمومی کارآمد و خلاق، لازمه ایجاد هماهنگی بین هر سازمان و مردم است.

این مقام مسئول در ادامه نیز عنوان کرد: از سالها پیش روابط عمومی به عنوان یک بخش اساسی در سازمانهای مختلف ایجاد شده و با گسترش ارتباطات شاهد توجه بیشتر به این بخش هستیم.

شهردار بندرعباس گفت: با توجه به تعدد خدمات در شهرداری بندرعباس، طی سالهای اخیر سعی شده ضمن بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد، توجه ویژه‌ای به کارکرد این بخش شود.

وی بیان کرد: این نگرش باعث تقویت جایگاه روابط عمومی های شهرداری بندرعباس شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز