فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف ۹۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۴۱۶۲
فرمانده انتظامی استان، از کشف 98 دستگاه ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 9 میلیارد و 800 میلیون ریال در بازرسی از 4 منزل در یکی از روستاهای بستک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار"غلامرضا جعفری" گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان بستک با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از نگهداری و راه اندازی تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در چند واحد مسکونی در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کسب مجوز قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی در بازرسی از 4 باب منزل ، 98دستگاه ماینر و متعلقات مربوطه کشف کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه 2 متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند،اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان مربوطه ، ارزش دستگاه های قاچاق مکشوفه 9 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان خواست برای کمک به اقتصاد جامعه و جلو گیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای توسط سود جویان در صورت اطلاع از اینگونه موارد، در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما