مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:

راه اندازی اولین مدرسه مجازی کشور در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۴۱۷۹
راه اندازی اولین مدرسه مجازی کشور در هرمزگان
مدیرکل آموزش و پرورش استان، از راه اندازی اولین مدرسه مجازی کاملا رایگان " بیا بیاموزیم" با کمک جامعه فرهنگی یاوری کشور در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در حاشیه افتتاح اولین مدرسه مجازی کشور گفت: جامعه فرهنگی یاوری از سال 76 فعالیت خود را در هرمزگان شروع کرد و تاکنون در ساخت 150 مدرسه در استان مشارکت داشته است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، چشم انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نیز برنامه درس ملی، جامعه فرهنگی یاوری اولین مدرسه مجازی کشور را در هرمزگان راه اندازی کرد.

دادی زاده تصریح کرد: این مدرسه با هدف ایجاد محیط های جدید یاددهی و یادگیری با استفاده از فناوری های جدید در فضای مجازی در قالب سامانه "بیا بیاموزیم " با حضور اعضای هیأت امناء، مدیرکل جامعه یاوری در دفتر جامعه یاوری واقع در تهران رسماً افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه ارائه تمامی خدمات در این سامانه رایگان می باشد، بیان داشت: تلاش در ایجاد عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر برای همه دانش آموزان در جهت ارتقاء سطح آموزشی را از اهداف دیگر راه اندازی این مدرسه مجازی می توان نام برد.

دادی زاده اضافه کرد:  12 هزار دانش آموزان پایه دوازدهم و 32 هزار دانش آموز پایه های دهم و یازدهم رشته های نظری در مرحله اول از امکانات این سامانه شامل تدریس معلمان مجرب کشوری، سئوالات کنکور سال های گذشته، سئوالات نهائی سالهای گذشته و دیگر امکانات موجود آن استفاده می کنند.

این مسئول یادآور شد: ایجاد آزمون های آنلاین مجازی، کلیپ های انگیزشی در راستای آماده شدن برای کنکور از دیگر امکاناتی است که در چند هفته آینده به این سامانه اضافه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز