جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میناب خبرداد:

کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۴۲۷۹
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میناب از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در میناب و کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ " نادر کریمی " گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در راستای مقابله با قاچاق فراوردهای نفتی توسط نیسان های ویژه حل سوخت با مخازن دو هزارلیتری به خور بندزرک و تخلیه آن در مشک هایی معروف به مشک ماری و انتقال آن به کشور های حاشیه خلیج فارس مطلع و موضوع بصورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی ، شب گذشته با تشکیل یک تیم منسجم به محل اعزام شدند افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به پرتاپ فشفشه نموده و نیسان ها نیز از فرصت استفاده و قصد فرار داشتند که دراین راستا مامورین با استفاده از قانون بکار گیری سلاح اقدام به تیر اندازی هوایی نموده قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودروهای نیسان و مشک های ماری  از راه دریا متواری شدند .

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل تعداد 2 مشک ماری حاوی گازوئیل ،یکدستگاه شناور ، 5 دستگاه خودروی نیسان فاقد پلاک در حال تخلیه سوخت بهمراه 12 دستگاه موتور پمپ توقیف شد.

سرهنگ کریمی در ادامه گفت: با تخلیه مشک ها مقدار 30 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق کشف شده و با استفاده از یک دستگاه کامیون تانکر دار تحویل شرکت نفت شد

جانشین فرمانده انتظامی میناب در پایان ارزش ریالی محموله سوخت و شناور توقیف شده را 3 میلیارد و 158 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد : دراین رابطه پرونده قضائی تشکیل و دستگیری متهمانت در دستور کار قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز