معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خبرداد:

تخلیه ماشین های صفر کیلومتر و بدون پلاک از پارکینگ ها

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۴۷۶۶
تخلیه ماشین های صفر کیلومتر و بدون پلاک از پارکینگ ها
معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: پارکینگها در سراسر استان به مدت یک هفته فرصت دارند ماشین های صفر کیلومتر بدون پلاک را از پارکینگها خارج نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش با اعلام این خبر افزود: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و تاکید ریاست محترم جمهوری به منظور ساماندهی بازار خودرو پارکینگ ها موظف هستند حداکثر به مدت یک هفته خودروهای نگهداری شده بدون پلاک در پارکینگ ها را تخلیه و تعیین تکلیف نمایند.

وی عنوان کرد: با اشخاصی که با هدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل در بازار و در نهایت فروش خودرو به قیمتهای متعارف اقدام نمایند با قاطعیت برخورد می شود.

پیروی منش از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، شهرداری های سراسر استان خواست با توجه به اینکه بعضی از پارکینگ های استان زیر نظر آنها اجاره داده شده است نسبت به تخلیه ماشین های صفر کیلومتر و بدون پلاک اقدام نمایند.

وی در پایان گفت:اگر پس از مهلت مقرر نگهداری خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگها توسط بازرسان این سازمان مشاهده شود ماشین های مذکور به عنوان احتکار و با متخلفین در چهار چوب قوانین و مقررات جاری کشور برخورد تعزیری و قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز