صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی‌فقیه هرمزگان از اوقاف استان

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۴۸۰۵
تقدیر نماینده ولی‌فقیه هرمزگان از اوقاف استان
نماینده ولی‌فقیه هرمزگان گفت:از اداره اوقاف و همچنین هیئت‌امنای بقاع متبرکه که در این ایام توانستند نقش خود را برای گسترش فرهنگ دینی و معنویت در جامعه ایفا کنند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد عبادی، اظهار کرد: امسال با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا داشتیم، اما مردم عزیز استان پیرو توصیه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در منازل خود به اجرای برنامه‌های مذهبی و احیای شب‌های قدر پرداختند. البته برخی از برنامه‌ها نیز طبق روال گذشته در بقاع متبرکه و اماکن مقدسه با جمعیت محدود و یا بدون جمعیت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه همیشه پناهگاه مؤمنان بوده و هستند، تصریح کرد: امسال نیز به فضل الهی ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در این بقاع با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و بیشتر مردم عزیز ما این برنامه را در فضای مجازی و صداوسیما دنبال کردند. از اداره اوقاف و همچنین هیئت‌امنای بقاع متبرکه که در این ایام توانستند نقش خود را برای گسترش فرهنگ دینی و معنویت در جامعه ایفا کنند، قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ادامه داد: همچنین از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس که اجازه نداد مردم ما به‌واسطه محدودیت‌های کرونا از برنامه‌های مذهبی محروم شوند، تشکر می‌کنم.

عبادی بیان کرد: قرارگاه همدلی و مواسات با فرمان مبارک مقام معظم رهبری و دمیده شدن نفس قدسی ایشان ایجاد شد و مردم ما به صحنه آمدند و رزمایشی ارزشمند در حوزه همدلی و مواسات به نمایش گذاشتند و سهم خود را در دستگیری از نیازمندان و مستضعفان ایفا کردند.

وی با بیان اینکه قرارگاه همدلی و مواسات به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی برای آینده باقی خواهد ماند و مردم ما از دستاوردهای این قرارگاه بهره خواهند برد، افزود: از همه دستگاه‌ها، نهادها و رسانه‌هایی که در این زمینه تلاش کردند تشکر می‌کنم. همه پای‌کار آمدند و اقدامی ماندگار شکل گرفت و برگ زرینی به افتخارات کشورمان در دوره کرونا افزوده شد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه خداوند در کنار بلای کرونا، نعمتی به ما عطا کرد که باعث سرافرازی ملت ایران شد، گفت: امیدوارم قرارگاه همدلی و مواسات به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی برای همیشه در دل‌ها به یادگار بماند و مردم عزیز ما در آینده بتوانند از این سرمایه‌گذاری بهره ببرند.

عبادی در پایان بیان کرد: در مقایسه کشور ما با دیگر کشورهای درگیر کرونا، می‌توان قدر و منزلت امت انقلابی ایران که عالی‌ترین صحنه‌ها را به‌جای گذاشتند بیشتر دانست.

نظر شما