رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در آستانه عید سعید فطر

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۵۹۲۹
رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در آستانه عید سعید فطر ۶۰۰ بسته کمک معیشتی توسط قضات و کارکنان دادگستری هرمزگان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی صالحی  از اجرای مرحله دوم طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه با مشارکت قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان خبر داد.

وی اظهار داشت:در آستانه عید سعید فطر ، قضات و کارکنان دادگستری استان هرمزگان در لبیک به اوامر و منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در قالب طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه با تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمودند.

صالحی تصریح کرد: این بسته‌های حمایتی شامل ۱۰ قلم کالا هستند که ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال است.

مقام عالی قضایی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: گروه‌های هدف برای دریافت بسته‌های کمک معیشتی شناسایی شده‌اند و تلاش می‌شود که این کمک ها در اختیار نیازمندان واقعی و افرادی که در شرایط کنونی و با وجود بیماری کرونا آسیب‌های بیشتری دیده اند، قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین یادآور شد: پیش از این و در مرحله اول طرح کمک های مومنانه نیز کارکنان دستگاه قضایی استان طی هفته گذشته ۴۰۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال تهیه و بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز