مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

ساماندهی سرویس مدارس به صورت جدی دنبال شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۸۳۵۴
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای کاهش مسائل سرویس مدارس، برنامه ریزی و ساماندهی سرویس مدارس در سال آینده با مشارکت همه دستگاههای مسئول باید به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی گفت: در سال گذشته به واسطه برخی ناهماهنگی ها، مسائل و مشکلاتی برای خانوداه ها و دانش آموزان در سرویس مدارس بوجود آمد.

وی افزود: با داشتن تجربه از اجرای سرویس مدارس در سال گذشته، همه دستگاه های مسئول باید با حس مسئولیت پذیری مضاعف برای کاهش مسائل احتمالی گام بردارند و با دانش افزائی و خرد جمعی راهکارهای مناسبی را اتخاذ نمایند.

دادی زاده با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان باید اولویت اول در ساماندهی سرویس مدارس باشد، ادامه داد: و باتوجه به اینکه تأمین سرویس مدارس ایمن بر عهده فرمانداران و بخشداران مناطق می باشد، لذا مدیران آموزش و پرورش در شهرستان های استان بدون هماهنگی و تأیید با مسئولین ذیربط اقدام به ثبت قرار داد با شرکت ها نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از فرهنگیان در سال تحصیلی پیش رو به بازنشستگی قائل می شوند، افزود: مدیران مناطق در نقل و انتقالات درون و برون استانی دقت لازم را داشته باشند و همت آنها برآن باشد که در ابتدای سال تحصیلی1400-1399 هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

دادی زاده گفت: برای تحقق شعار " جهش تولید" در آموزش و پرورش باید برنامه داشت و یکی از راهکارها مهم، توانمند سازی دانش آموزان برای به فعلیت رساندن این شعار می باشد که هنرستانها می توانند نقش پررنگ تری در این زمینه داشته باشند.

نظر شما