صورت گرفت؛

نشست بررسی چگونگی ادامه پروژه نیمه تمام گلدن سیتی قشم

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۹۵۳۳
نشست بررسی چگونگی ادامه پروژه نیمه تمام گلدن سیتی قشم
نشست بررسی چگونگی ادامه پروژه نیمه تمام موسوم به گلدن سیتی قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فنی و عمرانی و جمعی از مدیران سازمان و نمایندگان مالکان واحدهای این پروژه در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محدثه رزمجو در حاشیه این نشست در گفتگویی تصمیم گیری درخصوص نحوه ادامه پروژه نیمه تمام موسوم به گلدن سیتی را هدف اصلی این نشست خواند و گفت: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  دراین نشست با تاکید بر عزم راسخ این سازمان برای از میان برداشتن موانع ادامه کاراین پروژه، خواستار تعامل سازنده مسئولان ذیربط سازمان با نمایندگان مالکان واحدهای این پروژه نیمه تمام شد.  

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مالکان واحدهای این پروژه نیمه تمام نیز در این نشست پیشنهادهای خود را برای ادامه ساخت و تکمیل این پروژه مطرح و نقطه نظرهای خود را برای اجرای این پیشنهادها بیان کردند، تصریح کرد: در این نشست مقرر شد که صورتجلسه ای تنظیم شود و به امضای این نمایندگان و سازمان منطقه آزاد قشم برسد.

مدیر حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: این صورتجلسه در صورت تایید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و نهادهای نظارتی نسبت به اجرای آن اطلاع رسانی و اقدام می شود.

گفتنی است در این نشست نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل، ضرغام احمدوند مدیرکل حراست، احمد دیرستانی مدیر املاک و مستغلات، حسین ناصری نژاد مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی و نورالله کرمی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند.

مجموعه شهری گلدن سیتی قشم در سایتی به مساحت ۲۵ هکتار در مرکز شهر قشم و در محل اراضی فرودگاه قدیم این شهر با ترکیبی از انواع کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، درمانی و خدماتی در سه سایت شمالی، مرکزی و جنوبی طراحی شده است.

نظر شما