سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان :

بهره برداران با جدیت در مسیر جهش تولید گام بردارند

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۰۱۳۸
بهره برداران با جدیت در مسیر جهش تولید گام بردارند
با حضور سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان ، نماینده دامپزشکی استان هرمزگان،نماینده پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان،نماینده سازمان نظام دامپزشکی استان ، رئیس اداره توسعه میگو و جمعی از نمایندگان، کمیته فنی مراکز تکثیر و مزارع پرورش میگو در شیلات هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، عبدالرسول دریایی درکمیته فنی تکثیر و پرورش میگوی پرورشی استان با اشاره به اهمیت ذخیره سازی به موقع لارو برای مزارع پروش میگو گفت: ذخیره سازی لارو میگو در مزارع پرورشی با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه ارتقای بیش ار پیش شاخص های کیفی تکثیر و پرورش میگوی هرمزگان همواره در دستور کار این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: خوشبختانه در عرصه آبزی پروری به ویژه تکثیر و پرورش میگو شاهد رونق خوبی در استان از طریق ارز آوری و اشتغال زایی این صنعت بوده ایم که تداوم این مهم نیازمند حمایت های بیش از پیش از این مهم است.

دریایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح جهانی و به تبع از آن در ایران اسلامی گفت: بی تردید شیوع این ویروس بر صنعت تکثیر و پروش میگو بی تاثیر نخواهد بود، گفت: راه برون رفت از این بحران اتحاد و عزم جدی بخش خصوصی و دولتی برای جبران پیامدها و تحقق جهش تولید است.

وی موضوعاتی همچون پیشگیری از بیماری ، تامین مولد سالم ، تولید لاور با کیفیت ، تامین غذای با کیفیت ، مدیریت اصولی مزارع پروشی و مراکز تکثیر ، ارتقای رعایت دستورالعمل های بهداشتی،استفاده از تجهیزات و فن آوری نوین و..را از اهم موضوعات موثر در ارتقای تولید خواند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز