مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خبرداد:

آغاز اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۱۳۸۵
آغاز اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اجرای طرحی جهت ارتقای کیفیت راهداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،یوسف عابدینی گفت: با اجرای این طرح  نواقص و مشکلات جاده ای به صورت روزانه از طریق گشت های راهداری و ترابری در اختیار روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها قرار می گیرد و همکاران ما در ادارات شهرستان ها ضمن پایش و ارزیابی اطلاعات جمع آوری شده نسبت به رفع موارد مشاهده و ثبت شده تا حصول نتیجه اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: حضور راهداران با تجهیزات اولیه و لباس فرم باعث می شود فعالیت های فردی و گروهی با هدف و برنامه مشخص انجام شود و رعایت این موضوع افزایش کیفیت ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به دست آورد های طرح واکنش سریع که با اهتمام جدی و به صورت ویژه در راه های شریانی در حال انجام است افزود: افزایش سرمایه اجتماعی ، اعتماد عمومی مردم و کاربران جاده ای از مزایای این طرح می باشد که  کم کردن فاصله ارتباطی با مردم از طریق شماره 141 را در پی داشته است و موجب شده است نقایص موجود با سرعت بیشتری شناسایی و در کمترین زمان ممکن نسبت به اصلاح آنها اقدام شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد ، با اجرای «طرح ارتقای کیفیت راهداری» ، ارتقای کیفیت منظر و سیمای راهها به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت و با پاکسازی و نظافت حریم راهها و حذف و جایگزینی المان های زائد در راههای شریانی ، موجب زیبا سازی بصری راه می شود و افزایش نشاط عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بازرسی پل ها ، آبروها و تنقیه یا تنظیم بستر آنها به صورت ویژه مد نظر است و این اقدام در دراز مدت منجر به افزایش عمر راه و ابنیه فنی می شود و می تواند در کاهش صدمات ناشی از سیل و همچنین کاهش ضرر و زیان به منابع عمومی موثر باشد.

عابدینی در پایان هدف از اجرای این طرح را رضایت مردم از کیفیت راهها بیان کرد و افزود: تمام تلاش ما و همکارانمان در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این است که با حرکت جهادی و افزایش کیفیت نسبت به گذشته ، خدماتی مطلوب تر و به مردم شریف هرمزگان ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز