رئیس گروه برنامه ریزی و بودجه شیلات هرمزگان خبر داد:

تحقق بالغ بر۷۷درصد از اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای شیلات

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۱۴۴۳
تحقق بالغ بر۷۷درصد از اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای شیلات
رئیس گروه برنامه ریزی و بودجه شیلات هرمزگان ، از تخصیص بالغ بر77درصد از اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای شیلات هرمزگان در سال 98 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی دانش پژوه با اشاره به اهمیت فعالیت های شیلاتی برای جهش و رونق تولید به ویژه در استان هرمزگان گفت: بی شک تداوم فعالیت های شیلاتی در راستای تحقق جهش و رونق تولید نیازمند تخصیص اعتبارات کافی و حمایت های بیش از پیش مسئولین استانی و کشوری است.

وی تصریح کرد خوشبختانه در سال 98 با پیگیری های انجام شده و حمایت های استانداری هرمزگان ، سازمان شیلات ایران ، ساز مان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداران استان، این اداره کل توانست بالغ بر 340میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای اعتبار جذب کند که از این میزان بالغ بر 77درصد آن معادل  270میلیارد ریال تخصیص و تحقق یافت.

دانش  پژوه افزود: درسال 98 و در مقایسه با سال 1397 اداره کل شیلات هرمزگان  رشد 17 درصدی در میزان اعتبار و 9 درصد رشد در میزان تخصیص اعتبار را شاهد بوده است.

رئیس گروه برنامه ریزی و بودجه شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه اعتبار مصوب سال 1398 تعداد 22 پروژه را در سطح استان پوشش داده است گفت: اعتبار بارز و شاخص ردیف اعتبارات سال 1398 ، اعتبار ردیف 41- 530000 موضوع بند (ه) تبصره 5 ( سفر ریاست محترم جمهوری) با تخصیص صد در صد بوده است.

علی دانش پژوه با بیان اینکه از محل اعتبارات هزینه ای ، اعتبار سال 1398 مبلغ  180 میلیارد ریال با تخصیص صد در صد بوده که نسبت به سال 1397 حدود 19 درصد رشد داشته است؛میزان کسری اعتبار سال 1398 حدود 24 میلیارد ریال خواند و گفت: امید است با پیگیری و تلاش شبانه روزی مدیرکل محترم و بذل توجه استاندار محترم معزز به زودی مرتفع گردد.

وی افزود :در سال 1398 تعداد 63 طرح به مبلغ حدود 2300 میلیارد ریال جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند که تعداد 29 طرح با مبلغ 630 میلیارد ریال موفق به جذب تسهیلات گردیده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز