فرماندار هرمزگان خبرداد:

خانواده ها نگران حضور فرزندان خود در آزمون های نهائی نباشند

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۳۱۰۹
خانواده ها نگران حضور فرزندان خود در آزمون های نهائی نباشند
فرماندار بندرعباس گفت: با رعایت مطلوب پروتکل های بهداشتی از سوی آموزش و پرورش، خانواده ها نگران حضور فرزندان خود در حوزه های امتحان نهائی پایه دوازدهم نباشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عزیزالله کناری  به صورت سرزده از چند حوزه امتحان نهائی پایه دوازدهم آموزش و پرورش ناحیه یک و دو بندرعباس بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: آموزش و پرورش استان هرمزگان تمهیدات بهداشتی لازم را برای اجرای مطلوب امتحانات نهائی اندیشیده است.

کناری افزود: رعایت مطلوب پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحان نهائی پایه دوازدهم این اطمینان را به خانواده ها می دهد که از حضور فرزندان خود در حوزه های امتحانی نگران نباشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در راستای برگزاری امتحانات نهائی، ادامه داد: در این بازدید مواردی همچون وسایل سرمایشی، پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و نیز آرامش های روانی و محیطی در حوزه های امتحانی مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: بیش از پنج هزار و 240 دانش آموز دختر و پسر شهر بندرعباس در 55 حوزه امتحانی  آموزش و پرورش ناحیه یک و دو این شهرستان به مدت یک ماه در امتحانات نهائی شرکت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز