فرماندار بندرعباس خبر داد:

برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی در بندرعباس

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۳۳۹۸
فرماندار بندرعباس گفت: مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از دو محل متوازن و تملک بین بیش از ۲۵۰ پروژه شهرستان بندرعباس در بخش‌های مختلف توزیع شد و امیدواریم با توجه به نظر مثبت استاندار محترم و همراهی نمایندگان مجلس اعتبارات خوبی از محل اعتبارات ملی جذب استان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جلسه کمیته برنامه ریزی به ریاست عزیزاله کناری در محل سالن غدیر فرمانداری تشکیل شد و در این جلسه گفت: فرایند  متعددی طی شد تا این مصوبات به این مرحله برسد و بتوانیم در این جلسه مطرح کنیم و امسال در مقایسه با سال گذشته  در توزیع اعتبارات عمرانی استان  محدودیت بیشتری وجود دارد اما سهم اعتبارات ملی بیشتر شده است.

وی در ادامه گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان استاندار محترم با تاکید به مدیران استانی گفتند تا تلاش کنند از سر جمع اعتبارات ملی که رقم قابل توجه و بالایی است سهم خوبی داشته باشند.

عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: به جزیره هرمز در سال گذشته و اوایل سال جاری  توجه ویژه ای شد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، امیدواریم امسال هم بتوانیم در تکمیل طرح ها و پروژه های عمرانی اقدام و از اعتبارات ملی استفاده کنیم و  با عنایت به نظر مثبت استاندار محترم و همراهی نمایندگان مجلس اعتبارات خوبی از محل اعتبارات ملی جذب استان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز