صورت گرفت؛

تفاهم نامه ساخت ۳ فضای آموزشی خیر ساز در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۳۵۱۰
در نخستین سالگرد در گذشت بنیانگذار جامعه خیرین مدرسه ساز و در راستای بسط و توسعه فضای آموزشی و نیز اجرای عدالت آموزشی، تفاهم نامه ساخت سه مدرسه خیر ساز در مناطق محروم هرمزگان با حضور مدیرکل آموزش پرورش ،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، با حضور موسی دادی زاده ، سید فخرالدین هاشمی و خیر نیک اندیش حاج محمد زارعی، تفاهم نامه احداث سه فضای آمورشی منعقد شد.

موسی دادی زاده با قدردانی از نگاه خردمندانه خیر بزرگوار در راستای کمک به توسعه پایدار کشور، گفت: در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین بسط و توسعه فضاهای آموزشی در نقاط محروم و کم برخودار استان هرمزگان، تفاهم نامه سه مدرسه خیر ساز در مناطق میناب و بندر خمیر و منطقه سیل زده جاسک انعقاد شد.

وی افزود: این سه مدرسه در قالب 13 کلاس درس و با تخصیص اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش حاج محمد زارعی احداث می شود.

دادی زاده ادامه داد: این سه پروژه شامل دبستان شش کلاسه دشت جیحون شهرستان خمیر، دبستان شش کلاسه حضرت ولیعصر(عج)در شهرستان میناب و مدرسه یک کلاسه در روستای محروم و آسیب دیده از سیل میسکینک شهرستان جاسک می باشد که به صورت مشارکتی با اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ساخته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: با ساخت این سه فضای آموزشی که از مدارس فرسوده و تخریبی استان هرمزگان هستند، بیش از 300 دانش آموز از فضای ایمن آموزشی بهره مند می شوند.

دادی زاده اضافه کرد: آموزش و پرورش استان هرمزگان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تمام تلاش خود را مبنی بر رفع محرومیت از فضاهای آموزشی و نیز بسط و گسترش عدالت آموزشی بین دانش آموزان خصوصا دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان بکار گرفته اند.

این مسئول ادامه داد: کلنگ زنی، ساخت و تکمیل پروژه های متعدد و مختلف آموزشی، تربیتی و پرورشی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان به کمک صنایع، خیرین و بودجه های ملی در راستای تحقق همین دیدگاه محرومیت زدایی آموزشی و گسترش عدالت آموزشی در استان هرمزگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز