مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان خبرداد:

تعطیلی یک واحد آرایشگاه زنانه در شهر پارسیان

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۸:۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۴۵۳۶
تعطیلی یک واحد آرایشگاه زنانه در شهر پارسیان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان، از پلمب یک واحد صنفی آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: همه آرایشگاههای زنانه و مردانه زیر ذره بین بازرسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، آمنه ماجدی افزود: در بازدید و نظارت بهداشتی بازرسان سلامت محیط و کار شهرستان پارسیان از آرایشگاههای زنانه و مردانه یک واحد آرایشگاه زنانه به دستور دادستان شهرستان پارسیان بعلت عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شد و دو واحد دیگر نیز اخطار 48 ساعته تعطیلی دریافت کردند.

وی ابراز کرد: آرایشگاهها درصورت عدم رعایت الزامات بهداشتی می توانند به کانون انتشار بیماری کووید 19 مبدل شوند به همین منظور با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

ماجدی عنوان کرد: معاون بهداشتی به همراه نماینده حقوقی و کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان از بانکها و دفاتر پیشخوان دولت این شهر بازدید کردند.

وی تصریح کرد: پیرو دستور دادستان شهرستان پارسیان و صدور اخطاریه تعطیلی به 6 واحد صنفی و اداری بعلت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، عبدالعزیز بهبودی معاون بهداشت به اتفاق نماینده حقوقی و کارشناسان سلامت محیط به منظور نظارت بر اجرای کامل الزامات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری فیزیکی در بانکها و دفاتر پیشخوان دولت که تاکنون بیشترین تجمعات را به خود اختصاص داده اند، بازدید کردند.

بهبودی گفت: بیشتر اماکن مورد بازدید، پروتکلهای بهداشتی را رعایت نموده اند و  مقرر شد مدیران این اماکن از این پس، مدیریت تجمعات را برعهده گرفته و همچنین در اسرع وقت برنامه ریزی لازم جهت کاهش تجمعات انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز