فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس خبرداد:

کشف لودر ۱۵ میلیاردی قاچاق در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۸:۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۵۰۶۱
کشف لودر ۱۵ میلیاردی قاچاق در هرمزگان
فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس گفت:با هوشیاری مأموران انتظامی ایست و بازرسی "شهید میرزایی" بندرعباس، محموله 15 میلیادردی لودر قاچاق شناسایی و کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ دولتیاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مقابله با ورود کالای ترانزیتی و قاچاق، مأموران انتظامی ایست و بازرسی "شهید میرزایی" حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده تریلی که قصد انتقال یک دستگاه " لودر" از جنوب کشور به استان فارس را داشت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی است که در این رابطه یک دستگاه لودر قاچاق کشف و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

این مسئول انتظامی ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز ، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز