فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد:

دستگیری ۱۷ متخلف حوزه صیادی

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۸:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۵۶۰۴
دستگیری ۱۷ متخلف حوزه صیادی
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان، از توقیف چهار فروند شناور متخلف صیادی و دستگیری 17 متخلف حوزه صیادی در همین راستا توسط نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ حسن آزادی با اشاره به اهمیت برخورد با متخلفین صیادی در راستای حفظ منافع ملی و ذخایر ارزشمند آبزیان گفت: در پی گشت  زنی شبانه  و مستمر  واحد گشتی پایگاه حفاظت منابع  آبزیان شهرستان بندر لنگه و جاسک این توفیقات حاصل شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان دو  فروند لنج صیادی بعلت صید در خارج از محدوده تعیین شده و ورود غیرمجاز به ابهای  سرزمینی جاسک توسط گشت دریایی پایگاه حفاظت منابع  جاسک توقیف شده است تصریح کرد: در همین راستا ۱۰نفر متهم و مقدار تقریبی ۷۰۰ کیلو انواع ابزیان و ادوات  مربوطه از شناورهای متخلف کشف شده است.

آزادی افزود: لازم بذکر است یک فروند از لنج ها متعلق به  چابهار و دیگری متعلق به شهرستان بندر لنگه فاقد مجوز صید،که به لنگر گاه جاسک جهت سیر مراحل قانونی ارجاع داده شده اند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان  بیان کرد: هچنین در حوالی جزیره فارور  پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات بندرانگه موفق به توقیف دو فروند قایق غیر مجاز و کشف ادوات و تور محاصره ای و دستگیری هفت متهم گردیده که شناور های متخلف جهت سیر مراحل قانونی به بندر صیادی کنگ ارجاع داده شدند.

وی یادآور شد: تلفن ۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هر گونه اطلاعاتی در راستای صید و صیادی و مقابله با متخلفان غیرمجاز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز