سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه خبر داد:

معرفی برگزیدگان نهایی مسابقه پویش کشوری "با کتاب در خانه"

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۵۷۶۵
معرفی برگزیدگان نهایی مسابقه پویش کشوری با کتاب در خانه
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه، از صعود کودکان و نوجوانان بندرکنگ، گزیر و بندرعباس به مرحله نهایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، داوری مرحله نهایی پویش "با کتاب در خانه" بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهار بخش قبل از دبستان، دبستان، متوسطه اول و دوم به پایان رسید و ۶۰ اثر از ۲۰۰ آثار برگزیده بخش نیمه نهایی به مرحله نهایی این برنامه راه یافتند. 

طبق اعلام دبیرخانه این پویش کشوری، طلا بحری از کتابخانه ایستگاه لذت مطالعه بندرکنگ به همراه سعاد نیازی از کتابخانه راسخون گزیر و نیز ثمین عالی زاده از بندرعباس بعنوان برگزیدگان نهایی از استان هرمزگان معرفی شدند. همچنین یوسف رحیم زاده از شهر خور استان فارس شرکت کننده ای است که از طریق فراخوان، انتشار و ثبت ایستگاه لذت مطالعه بندرکنگ برگزیده کشوری شد.

وحید امیری گفت : کتابخانه ایستگاه لذت مطالعه بندرکنگ همگام با این پویش کشوری و با مشارکت سفیران مطالعه بندرکنگ در تعیین جوایز نقدی، با انتشار فراخوان، کودکان و نوجوانان را تشویق نمود تا در کلیپ‌های کوتاه دو دقیقه‌ای که به صفحه اینستاگرامی لذت مطالعه ارسال و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند به معرفی کتابی بپردازند که در فضاهای قرنطینه خانوادگی مطالعه نموده اند و با ثبت ۲۵ اثر در پویش کشوری، ماه گذشته ۱۱ اثر در رقابت با ۱۰۳۸ اثر کشوری بعنوان برگزیده های بخش نیمه نهایی اعلام شدند.

شایان ذکر است کتابخانه ایستگاه لذت مطالعه به محض وصول لوح های تقدیر صادر شده از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جوایز ۲۵ شرکت کننده را به آنان اهدا خواهد نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز