در نشست مدیرکل بنیاد هرمزگان با مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس مطرح شد:

پیگیری سهمیه ۲۵ درصدی اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۳۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۶۱۶۳
پیگیری سهمیه ۲۵ درصدی اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، در نشستی که با مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس داشت، در خصوص اشتغال جامعه ایثارگری گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عطا ناوکی ضمن دیدار با محمدعلی دادور  پیگیر سهمیه 25 درصدی اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر شد.

ناوکی در ابتدا خدمت به ایثارگران را یکی از برکات الهی دانست و افزود: خدمات رسانی به انسان های شایسته و مخلصی که مایه افتخار و عزت نظام جمهوری اسلامی هستند، سعادت و نعمت عظیمی است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به دنبال ایجاد فرصت های شغلی مناسب و رسیدن به اشتغال پایدار برای جامعه هدف است، اظهار داشت: اگر سهمیه 25 درصدی ایثارگران در استخدام و جذب به طور کامل رعایت شود، مسئله بیکاری تعداد قابل توجهی از این عزیزان رفع خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان بر ضرورت اولویت جامعه ایثارگری در اشتغال تأکید کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که تمام دنیا را فراگرفته است، یکی از دغدغه های اساسی این عزیزان نیز مسئله بیکاری محسوب می شود.

وی اشاره ای به آمار بیکاران جامعه هدف این نهاد کرد و ادامه داد: بی شک جذب فرزندان شاهد و ایثارگر در هر سازمان و نهادی، باعث خیر و برکت آن مجموعه خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست محمدعلی دادور مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، ضمن بیان اینکه استخدام و به کارگیری نیرو در این پالایشگاه محدود به رشته های تخصصی مورد نیاز است، افزود: نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا در استخدامی جدید، سهمیه جذب ایثارگران را افزایش دهیم و افراد پذیرفته شده در مصاحبه های قبل را مشغول به کار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز