رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

مقابله با مفسدان بدون توجه به خط و جریان سیاسی خاص

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۷۳۷۹
مقابله با مفسدان بدون توجه به خط و جریان سیاسی خاص
رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: مقابله با مفسدان بدون توجه به خط و جریان سیاسی خاص در حال انجام است و مبارزه بی‌امان با فساد از درون دستگاه قضایی بیانگر عزم جدی برای مقابله با فساد در سایر قسمت‌ها و بخش‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی صالحی در جمع مسئولین قضایی استان هرمزگان اظهار داشت: ضرورت دارد نحوه انجام وظایف در دستگاه قضایی به شکلی باشد که دچار روزمرگی نشویم و وظایف قانونی با کار جهادی شبانه روزی و همت مضاعف و برنامه ریزی سنجیده دنبال شود.

وی در ادامه گفت: لازم است مسؤولان دستگاه‌ها و مدیران به عنوان پرچم داران در خط مقدم برنامه تحول، با نگاه انقلابی رو به جلو حرکت کنند تا با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری در میدان عمل و خدمت به مردم قرار بگیریم.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مقابله با مفسدان بدون توجه به خط و جریان سیاسی خاص در حال انجام است و مبارزه بی‌امان با فساد از درون دستگاه قضایی بیانگر عزم جدی برای مقابله با فساد در سایر قسمت‌ها و بخش‌ها است، اما پیشگیری از فساد باید به عنوان اولویت قرار داده شود و سعی کنیم با پیشگیری در جهت حفظ سرمایه‌های اجتماعی اقدام کنیم.

صالحی تأکید کرد: اگر در دستگاهی فسادی رخ داد مدیران می‌بایست جلوتر از همه برخورد کنند.

وی یادآور شد: طبق قانون مسؤولیت اصلی به عهده مدیران است، پس لازم است دقت و توجه لازم را در این خصوص داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان، همچنین تصریح کرد: دستگاه قضایی می‌بایست مظهر عدالت‌خواهی و رضایت‌مندی باشد، اقدامات و نحوه برخورد قضات و کارکنان در شکل گیری رضایت‌مندی قلبی مردم مؤثر است و از همه مسؤولین می‌خواهم در حفظ کرامت ارباب رجوع اهتمام ویژه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز