مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

ایجاد فضای آموزشی مرتبط با نیاز صنایع و کارخانجات

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۷۴۲۷
ایجاد فضای آموزشی مرتبط با نیاز صنایع و کارخانجات
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: صنایع، کارخانجات و مؤسسات مشابه در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد مورد نیاز، می توانند در جوار خود مدارس علمی و فنی حرفه ای ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، موسی دادی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان،گفت: بسیاری از صنایع وبنگاه های اقتصادی می توانند در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد با کمک به ایجاد فضاهای آموزشی در جوار خود، به دستگاه تعلیم و تربیت در تأمین فضاهای آموزشی کمک کنند.

وی افزود: مطابق بند 13 ماده 8 شورای آموزش وپرورش، برنامه ریزی جهت بکارگیری ابزارهای مناسب برای توسعه مدارس غیردولتی، آموزشگاههای علمی و هنرستان فنی حرفه ای در جوار  صنایع،کارخانه و مؤسسات مشابه ضروری است.

دادی زاده با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در چهارچوب مقررات مربوط به قانون تشکیل این شورا در استان‌ها شهرستان‌ها، تصریح کرد: مطابق بند قانونی شورای آموزش و پرورش، باید جهت سوق دادن بخشی از درآمد بانک‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی و کارخانه ها به امر ایجاد، توسعه و تجهیز  فضاهای آموزشی، اماکن ورزشی و همچنین فعالیت های پرورشی برنامه ریزی کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه به گسترش مدارس شبانه روزی نمونه دولتی با اولویت دانش آموزان روستائی اشاره کرد و گفت: برای برخورداری دانش آموزان روستائی از فعالیت های آموزشی و پرورشی مطلوب تر و  همچنین بسط و گسترش عدالت آموزشی در بین دانش آموزان روستائی، نیازمند گسترش مدارس شبانه روزی در قالب مدارس نمونه دولتی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز