مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان خبرداد:

شرکت ۴۹۰ نفر در دوره های توانمند سازی گردشگری در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۷۹۸۹
شرکت ۴۹۰ نفر در دوره های توانمند سازی گردشگری در هرمزگان
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، گفت:از ابتدای سالجاری 490 نفر در دوره های توانمندسازی گردشگری در استان شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا برومند با بیان این مطلب گفت: دوره‌های توانمندسازی ویژه فعالین گردشگری استان به‌صورت آنلاین و رایگان به‌منظور افزایش سطح آگاهی و علمی منابع انسانی شاغل در حوزه گردشگری و به دنبال آن ارتقاء نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان و گردشگران برگزارشده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان این دوره‌ها، مدیران هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، راهنمایان گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بودند، افزود: برای این افراد 4 دوره توانمندسازی شامل بررسی تاثیر حلقه های زنجیره گردشگری، آداب معاشرت و اخلاق حرفه ای در صنعت مهمان نوازی و گردشگری برای تورگردانی در دوران شیوع کرونا، گردشگری سلامت، ایمنی و بهداشت برگزارشده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: امیدوارم با برگزاری این دوره‌ها بتوانیم گامی مؤثر در راستای توانمندسازی منابع انسانی شاغل در حوزه گردشگری استان و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران برداریم.

نظر شما
پرونده ویژه