رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:

بسیج اساتید عهده دار وظایف و مسئولیت های مهم در تربیت جامعه است

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۸۰۸۳
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، به همراه نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان و مدیر روابط عمومی به مناسبت سالگرد شهید دکتر چمران و روز بسیج اساتید با رئیس بسیج اساتید هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد خیری  در دیدار با کامرانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که مرحوم شهید دکتر  چمران حقاً یک نمونه و مظهری بود از آن چیزی که انسان دوست می دارد تربیت جوانان ما و دانشگاهیان ما به آن سمت حرکت بکند و در دانشگاه پرورش انسان در تراز شهید چمران لازم است، گفت: بسیج اساتید عهده دار وظایف و مسئولیت های مهمی در زمینه رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و تربیت جامعه دارد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه اساتید بسیجی در انجام فعالیت پژوهشی از پایه های اساس و عمده در توسعه جامعه به شمار می روند، اظهار داشت: هیچ تحقیقاتی بدون پشتوانه علمی امکان پذیر نیست.

خیری با تاکید به اشتراک گذاشتن فعالیت های پژوهشی اساتید در میان دانشگاهیان، اظهار داشت:اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور هرمزگان در حوزه پژوهش عملکرد مطلوبی دارند که می توانند برای استان مفید باشند.

در ادامه این نشست احسان کامرانی رئیس بسیج اساتید با اشاره به تشکیل کارگروه توسط نماینده ولی فقیه هرمزگان در خصوص بیانیه گام دوم  انقلاب خواستار  مشاوره و همکاری اساتید بسیجی در این مهم شد.

وی با اشاره به تهدیدهای کرونا، عنوان کرد: دانشگاهیان توانستند در حوزه علمی و پژوهشی  این تهدید را به فرصت تبدیل کنند و پیش بینی کرد که سال آینده سال بهتری خواهیم داشت.

کامرانی با اشاره به ظرفیت هرمزگان در تمام زمینه ها خصوصا در حوزه دریا، اظهار داشت: باید بیشتر در این زمینه تلاش کرد و قطعا هرمزگان می تواند به اندازه 3 یا 4 استان درآمد زایی داشته باشد.

رئیس بسیج اساتید هرمزگان در پایان به فعالیت اندیشکده ها پرداخت و از عملکرد اندیشکده آسیبب های اجتماعی و فرهنگی دانشگاه پیام نور تقدیر و تشکر کرد و بر هم افزایی و همدلی بیشتر تاکید نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز