مدیر مجله آنلاین شرجی خبرداد:

پایان جشنواره موسیقی نت با معرفی نفرات برتر

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۸۶۴۲
پایان جشنواره موسیقی نت با معرفی نفرات برتر
مدیر مجله آنلاین شرجی گفت:نخستین دوره جشنواره موسیقی نت با هدف کشف استعدادهای نوازندگی استان هرمزگان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد جواد رسولی افزود: تلویزیون اینترنتی شرجی جشنواره موسیقی نت با هدف ایجاد نشاط و شادابی و کشف استعدادهای نوازندگی استان هرمزگان در ایام شیوع کرونا با داوری رضا صادقی، فاضل پیش و معین راهبر برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضور سه داور سرشناس و مطرح مارکت موسیقی کشور نشان از اعتبار و کیفیت بالای جشنواره موسیقی نت بود، خاطرنشان کرد: کیفیت آثار ارسالی نیز به‌اندازه‌ای بالا بود که سبب شگفتی داوران از حضور این استعدادها در حوزه موسیقی شد و انتخاب آثار برتر را به گفته خودشان سخت کرده بود.

رسولی با اشاره به اینکه رضا صادقی هنرمند مطرح موسیقی کشور علاوه بر سه نفر برتر تصمیم گرفت به یکی از شرکت‌کنندگان به‌واسطه استعداد فراوان و نبوغ بالقوه‌اش یک جایزه ویژه اهدا کند، اضافه کرد: در این جشنواره "شاهین رحیم زاده" با نواختن ساز درامز، "غزاله سلمیان زاده" با نواختن ساز پیانو، "محمدرضا پیشداد فر" با نواختن ساز عود به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی در خصوص جایزه ویژه رضا صادقی نیز عنوان کرد: بنیامین قلی زاده از روستای درتوجان با نواختن ساز و بدون یادگیری از مدرس و تنها با دیدن فیلم و تجربه عملی توانست نگاه وی را جلب کند و جایزه ویژه‌ای را به‌زودی دریافت خواهد کرد.

مدیر مجله آنلاین شرجی، در پایان از حمایت‌های شرکت سریع سیستم جنوب و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و استودیو تصویربرداری زوم تقدیر کرد.

لازم به ذکر است، به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم پایانی و تجلیل از نفرات برتر محقق نشد که با بهتر شدن شرایط و مجوز برگزاری مراسم، این امر انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز