استاندار هرمزگان خبر داد:

اختصاص ۹۵ میلیارد تومان بابت توسعه امکانات بیمارستانی

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۹۰۱۰
اختصاص ۹۵ میلیارد تومان بابت توسعه امکانات بیمارستانی
استاندار هرمزگان، به همراه مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی عنوان کرد: در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه‌های آب، راه، مسکن و تسریع در تکمیل بیمارستان ها و سایر مشکلات زیرساختی استان، مطرح شد.

وی ادامه داد: در این نشست در مجموع ۹۵ میلیارد تومان اعتبار با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تامین و تکمیل زیرساخت‌های استان در حوزه های مورد نیاز اختصاص یافت.

استاندار هرمزگان افزود: از این اعتبارات، ۵۱ میلیارد تومان جهت ساخت و راه اندازی بخش های مراقبت های ویژه و تخت آی سی یو جدید در بیمارستان های استان، ۳۶ میلیارد تومان جهت تامین حقوق جذب پرستار 600 نفر پرسنل کادر درمانی در هرمزگان و شش میلیارد تومان نیز بابت تقویت سیستم های سرمایشی بیمارستان‌های استان، تخصیص می‌یابد.

همتی تصریح کرد: تامین منابع مالی خرید سه دستگاه آمبولانس برای بخش درمان شهرستان بشاگرد نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

وی گفت: دکتر نوبخت برای بازدید از استان و بررسی نیازهای زیرساختی به ویژه حوزه درمانی استان، تا دو هفته آینده به هرمزگان سفر می‌کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ساخت دو هزار واحد مسکونی برای مستضعفین و نیازمندان نیز پیگیری شد و عملیات احداث این واحدهای مسکونی در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به هرمزگان آغاز می‌شود.

همتی بیان داشت: تامین اعتبار آبرسانی به غرب جزیره قشم نیز در این نشست مورد پیگیری قرار گرفت.

دراین دیدار هر یک از نمایندگان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخته و خواستار تسریع در رفع مشکلات زیرساختی و درمانی هرمزگان شدند.رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این دیدار به بیان وضعیت شیوع بیماری کرونا و نیازهای استان در این راستا پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز