رئیس شیلات شهرستان قشم خبر داد:

تولید بالغ بر ۱۵۰میلیون قطعه لارو میگو در قشم

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۹۱۲۱
تولید بالغ بر ۱۵۰میلیون قطعه لارو میگو در قشم
رئیس شیلات شهرستان قشم، با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای جهش تولید در شیلات قشم با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا از تولید بالغ بر 150میلیون قطعه لارو میگو در این شهرستان و در سه ماهه نخست سال 99 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد پرورش تصریح کرد: این میزان از تولید لارو میگو در شهرستان قشم توسط سه مرکز تکثیر میگو شهرستان قشم تولید شده است.

وی با بیان اینکه همه لاروهای تولید شده به صورت مجزا نمونه‌برداری و پس از تایید سلامت با رعایت اصول بهداشتی به مراکز پرورش میگومنتقل می شوند تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 40 میلیون قطعه لارو میگو  در سطح مزارع این شهرستان ذخیره سازی شده است.

پرورش با بیان اینکه تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه تحقق شعار سال (جهش تولید) مهمترین برنامه ابلاغی از سوی شیلات هرمزگان است گفت: بدون شک مازاد لارو تولیدی شهرستان قشم جهت ذخیره سازی به سرزمین اصلی ارسال خواهد شد.

رئیس شیلات شهرستان قشم  با اشاره به اینکه استان هرمزگان یک چهارم تولیدات شیلاتی کشور را به خود اختصاص دارد تصریح کرد ، شهرستان قشم سهمی بالغ بر 30 درصد در تولیدات شیلاتی استان هرمزگان دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز