شهردار منطقه سه بندرعباس خبر داد :

آسفالت خیابان های اصلی سطح شهرک پیامبر اعظم (ص)

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۹۵۶۲
آسفالت خیابان های اصلی سطح شهرک پیامبر اعظم (ص)
شهردار منطقه سه بندرعباس گفت : آسفالت معابر اصلی و پر تردد شهرک پیامبر اعظم (ص) از ابتدای سال ۹۹ شروع و اینک بخشی از آن به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مهدی رنجبری بیان کرد : موضوع آسفالت یکی از دغدغه های همیشگی مردم بوده که در این راستا عملیات بهسازی ، آسفالت ریزی و روکش آسفالت خیابان های اصلی شهرک پیامبر اعظم (ص) به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان و اهالی شهرک صورت گرفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که هنوز شهرک پیامبر اعظم (ص) به شهرداری واگذار نشده است ، اما ساکنان آن جا آسفالت معابر شهرک را از شهرداری مطالبه می کنند و ما نیز بر خود ملزم دانسته با اهمیت به درخواست های مکرر شهروندان تا حد ممکن آسفالت این محدوده را انجام دهیم و براساس اولویت بندی ، برنامه ریزی و نظارت کارشناسان فنی و عمرانی اجرای آسفالت توسط شهرداری منطقه سه تداوم داشته ، همچنین تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن ایرادات موجود در معابر و خیابان های اصلی را رفع نماییم.

رنجبری با بیان اینکه بیشترین تردد در معابر اصلی انجام می گیرد ، افزود : عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و تسهیل در تردد شهروندان از مسیر های اصلی و فرعی تحت پوشش شهرک پیامبر اعظم (ص) ؛ آسفالت ریزی خیابان شهید حسین درویشی نخل ابراهیمی ، خیابان شهید اسحق دارا ، خیابان شهید اسدالله رئیسی ، خیابان شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی ، بلوار جانباز عباس عبایی و خیابان کلانتری ۱۲ با هدف زیبایی منظر شهری ، یکدست نمودن معابر از سوی این منطقه انجام شد.

شهردار منطقه سه بندرعباس، خاطر نشان کرد : در پاسخ به مطالبه ی شهروندان ساکن در محدوده منطقه سه براساس اولویت بندی سطح معابر ، آسفالت  خیابان ها را انجام و همچنان این اقدامات ادامه دار خواهد بود.

وی در پایان افزود : خیابان ها از جمله تأثیرگذارترین عناصر شهری در زندگی روزمره شهروندان هستند و از اهمیت ویژه ای برخوردارند و بیشترین تعاملات اجتماعی در خیابان ها صورت می گیرد به همین دلیل نبود آسفالت مناسب و وجود چاله ها در روحیه شهروندان تأثیر منفی گذاشته و سلامت عمومی جامعه مورد توجه شهرداری می باشد که با برنامه ریزی سعی در گسترش مقوله آسفالت در سطح محدوده داریم.

شایان ذکر است : در سال ۹۹ ، سالی پر کار از جهت ترمیم ، بهسازی و روکش آسفالت داریم و تلاش خواهیم کرد پروژه های آسفالت ریزی در محدوده منطقه سه افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز