مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

احداث یک فضای آموزشی ایمن در روستای مرزی هرمزگان

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۰۰۴۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی در بین دانش آموزان هرمزگانی، کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه با زیر بنای 168 متر مربع در دشت کوران فین به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در آئین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه منطقه فین هرمزگان گفت: آموزش و پورش استان هرمزگان به دنبال بسط و گسترش عدالت آموزشی است که این مهم در همه ابعاد آموزش و پرورش از جمله ساخت فضاهای آموزشی ایمن برای دانش آموزان مورد نظر است.

وی افزود: مدرسه امام حسن عسکری(ع) از جمله مدارس تخریبی آموزش و پرورش منطقه فین استان است که با همت و مشارکت ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران و اعتبارات ملی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ساخته می شود.

دادی زاده اضافه کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و زیربنای 168مترمربع احداث می شود که شامل سرویس بهداشتی، اتاق اداری و محوطه می باشد که زمینه تحصیل 50 دانش آموز را در فضای آموزشی ایمن فراهم می آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: علاوه بر احداث مدرسه امام حسن(ع) دشت کوران، سه پروژه ساخت مدارس دیگر نیز از سال گذشته تا کنون توسط بانکهای وموسسات مالی در استان هرمزگان احداث می شود و همچنین سهم پروژه های مشارکتی در استان، 109  پروژه در قالب 498 کلاس درس می باشد.

دادی زاده بیان داشت: دشت کوران در شمال غرب استان و از مناطق صعب العبور و محروم استان هرمزگان است که هم مرز با شهرستان لار در استان فارس می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز