مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان خبرداد:

فراخوان حمایت از تولیدات فرهنگی، هنری و آموزشی

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۱۸۲۸
فراخوان حمایت از تولیدات فرهنگی، هنری و آموزشی
مدیرکل ورزش وجوانان گفت: از تولیدات فرهنگی، هنری و آموزشی با موضوع توسعه اجتماعی جوانان، ازدواج و تحکیم خانواده، کاهش آسیب های اجتماعی حمایت خواهیم نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمود رضا امیاری اظهارداشت: این اداره کل، با مناسبت هفته ازدواج جوانان ، از تولید محصولات رسانه ای با موضوعات جوانان، ازدواج و آسیب های اجتماعی حمایت می‌کند.

امیاری افزود ، هر ساله سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام با بانو فاطمه سلام الله علیها مراسمات مختلفی در سراسر استان برگزار می کردیم حال با توجه به شرایط کنونی جامعه سعی در تولید محتوا و محصولات فرهنگی ، هنری در موضوعات مختلف با رویکرد توسعه اجتماعی جوانان، ازدواج و تحکیم خانواده داریم .

مدیر کل ورزش و جوانان بیان داشت ؛یکم تا نهم مردادماه سال جاری به عنوان هفته ازدواج جوانان نامگذاری شده و فرصتی مناسبی جهت فضای سازی جامعه در موضوع مورد نظر می باشد ،تجلیل از خادمین و خیرین ازدواج جوانان ، تولیدات هدفمند محصولات فرهنگی و هنری ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، برگزاری مشاوره رایگان مجازی ، برگزاری جلسات با گروه های مرجع و افراد تاثیر گذار و....از جمله برنامهای پیش رو اداره جلساتی باشد .

وی ایجاد زمینه لازم به منظور گسترش و امکان دسترسی بهتر جوانان به اطلاعات مربوط به توسعه اجتماعی و مسائل حوزه ازدواج، خانواده و آسیب‌های اجتماعی، تهیه بانک اطلاعاتی از تولیدات هنری، فرهنگی و آموزشی چند رسانه ای تهیه شده توسط نهادهای دولتی و غیردولتی، ایجاد انگیزه در تولید کنندگان محصولات فرهنگی و حمایت منسجم و مشخص از تولید محتوای آموزشی برای زوجین و خانواده ها را از اهداف این طرح عنوان کرد.

مجتبی عامری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه مخاطبان این طرح اعضای سمن ها و موسسات فرهنگی، هنری دارای مجوز فعالیت و دارای تجربه در تولید محصولات رسانه ای است، تصریح کرد: این افراد می توانند آثار خود را تا ۱۵تیر ماه به معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل ارسال کند عامری خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت اطلاع بیشتر و دریافت فرم های ارائه اثر با شماره تلفن۳۳۳۳۱۳۵۸دفتر برنامه ریزی و ازدواج اداره کل تماس حاصل نمایید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز